جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۶۸۳۴
تاریخ انتشار : ۵۹ : ۱۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
همزمان با رونمايي از قسمت هشتم؛
چند ساعت مانده به عرضه عمومي قسمت هشتم سریال «شهرزاد»، رضا كيانيان از مخاطبان خواست نقش شاپور را تحليل كرده و جايزه بگيرند.

به گزارش دیباچه، هشتمین قسمت از فصل دوم این سریال، شب گذشته 22 مردادماه با حضور رضا کیانیان و هومن برق نورد در پردیس سینمایی کورش در سالن شماره 1 و 2 به نمایش در آمد.

رضا كيانيان براي تحليل نقش شاپور در «شهرزاد» جايزه گذاشت.

اين نمايش كه به نوعي رونمايي از قسمت جديد بود با استقبال قابل توجهي از سوي مخاطبان مواجه شد. 
رضا کیانیان و هومن برق نورد از یک ساعت پیش از شروع سانس اول در طبقه پنجم پردیس سینمایی کورش حضور داشتند و با علاقه‌مندان به سریال «شهرزاد» که برای تماشای قسمت هشتم این مجموعه بلیت تهیه کرده بودند، با يك شاخه گل عکس یادگاری گرفتند.
در ادامه و در اغاز مراسم رونمايي، کیانیان با حضور روی سن از اینکه در کنار مردم قسمت هشتم سریال «شهرزاد» را می‌بیند، ابراز خوشحالي كرد و گفت: امیدوارم امشب در کنار شما شب خوبی باشد و این قسمت از «شهرزاد» را هم مثل قسمت‌های پیشین دوست داشته باشید.
پس از آن هومن برق‌نورد نیز عنوان کرد: خیلی خوشحالم که قسمت هشتم سریال «شهرزاد» را با شما می‌بینم. من در این سریال، دو خوشبختی داشتم؛ ابتدا اینکه در فصل اول در کنار علی نصیریان و در فصل دوم نیز در کنار رضا کیانیان هستم.
کیانیان نيز در ادامه سخنان برق نورد خاطرنشان كرد: سال‌ها پیش فکر می‌کردم نسل بازیگران از بین می‌رود، زیرا در همه جای دنیا بازیگران خوب در گروه‌های تئاتر پرورش می‌یابند. اوایل انقلاب گروه‌های تئاتر از هم پاشیدند و بازیگران پرورش‌یافته کمتری داشتیم. پس از آن در دوران آقای خاتمی، اتفاقی که خیلی مبارک بود و رخ داد این بود که دوباره گروه‌های تئاتر شکل گرفتند، رشد کردند و از دل آن گروه‌های تئاتر، بازیگران بسیار خوبی بیرون آمدند که ماندگار خواهند بود؛ یکی از آنها هومن برق‌نورد است که در تئاتر، سینما و تلویزیون همیشه دلنشین بوده است.
وی ادامه داد: البته بخشی از این  محبوبیت و موفقیت به خدا و بخشی از آن به کوشش خودش مربوط است.
* جايزه رضا كيانيان براي پاسخ به يك سوال
کیانیان در بخش ديگري از سخنانش، با اشاره به سوالاتي كه درباره شيوه بازي او مي شود، گفت: بارها از مردم شنیده ام که چرا برخی از صحنه‌ها را خیلی نمایشی و برخی از صحنه‌ها را به شدت درونی و حسی و به قول معروف خیلی زیرپوستی بازی می‌کنم که این امر این نشان از توجه آنها به نقش دارد.
وی در ادامه، با بیان اینکه تاكنون پنج کتاب درباره بازیگری نوشته است، اظهار كرد: در حال حاضر 66 سال سن دارم، پس کارم را بلدم و در نتیجه می‌دانم که چکار می‌کنم. آقای حسن فتحی هم کارگردان بسیار خوب و درجه یکي است و او هم این موارد را به خوبی می‌داند. 
بازیگر نقش شاپور در سریال شهرزاد افزود: می‌خواهم یک مسابقه بگذارم. سه جایزه هم برای آن در نظر گرفته ام؛ یک کارت هدیه 500 هزار تومانی و دو کارت هدیه 250 هزار تومانی. هر فردی بتواند بگوید  که چرا شخصیت شاپور در صحنه‌های مختلف تغییر می‌کند، چرا برای برخی افراد فیلم بازی می‌کند اما برای برخی دیگر فیلم بازی نمی‌کند، چرا رابطه‌اش با همسرش به این صورت است، در حالی که می‌داند همسرش او را دوست ندارد، جایزه می گیرد. 
وی ادامه داد: دلیل تمام رفتارهای شاپور در فصل سوم سریال مشخص خواهد شد. بنابراین تا پایان فصل دوم «شهرزاد» اگر بتوانید این موارد را توضیح دهید و با اشاره به صحنه‌های سریال مثال بیاورید و دلیل رفتارهای شاپور را در آن صحنه‌ها بیان کنید و پاسخ‌های خود را برای سایت شهرزاد ارسال کنید، بهترین نوشته‌ها این جوایز را دریافت خواهند کرد. می‌دانم که آقای امامی تهیه‌کننده سریال هم جوایزی را اضافه خواهند کرد. 
بر اساس این گزارش، قسمت هشتم فصل دوم شهرزاد صبح دوشنبه 23 مردادماه عرضه شده است. این سریال برای مخاطبان در داخل کشور از طریق خريد لوح فشرده یا اشتراک در وب سایت لوتوس پلی، برای تماشای آنلاین یا دانلود قانونی در دسترس است.
همچنین علاقمندان خارج از کشور با عضویت در سایت رسمی سریال می‌توانند قسمت‌های جدید را مشاهده و به صورت قانونی تهیه‌کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲