چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۶۱۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ : ۱۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۶
اکران فيلم سينمايی «زمانی دیگر» به نویسندگی و کارگرداني «ناهید حسن‌زاده» منتخب جشنواره‌های جهانی فیلم در گروه سینمای «هنر و تجربه» در سینماهای کشور آغاز شد.
به گزارش دیباچه، اکران فيلم سينمايی «زمانی دیگر» Another Time نخستین ساخته بلند سينمايی«ناهید حسن‌زاده» به تهیه‌کنندگی «فری ملک مدنی»؛ بعد از حضوری موفق در عرصه بین‌المللی و کسب جوایز معتبر خارجی، هفتم در ساعت 21 دوشنبه شب 19 تیر ماه جاری در صدوسی و نهمین آیین دیدار گروه سینمایی «هنر و تجربه» با حضور عوامل آن و همچنین تعداد کثیری از اهالی سینما و علاقمندان به هنر در سالن «فردوس» موزه سینما آغاز شد و در ادامه در ساعت 22 همان روز در پردیس سینمایی کورش در تهران روی پرده رفت. 
«ناهید حسن‌زاده» نویسنده و کارگردان فيلم سينمايی «زمانی دیگر» در مراسم افتتاحییه این فیلم در مورد مضمون آن گفت: ما فیلم «زمانی دیگر» را با دوستی و همدلی و با یک گروه جمع و جور در شرایط خیلی سختی در فیروزکوه ساختیم. در مورد موضوع  فیلم باید بگویم به دلیل سالها سابقه فعالیت به عنوان ماما با کسانی که در چنین مشکلاتی گرفتار می‌شوند از نزدیک آشنایی دارم و درک‌شان می‌کنم. این اثر سینمایی که تاکنون جوایز معتبری را از جشنواره‌های بین‌المللی فیلم از آن خود کرده است در ادامه اکران خود در گروه سینماهای «هنر و تجربه» در ساعت 19 روز سه‌شنبه 20 تیر ماه جاری در سینما فرهنگ، در ساعت 22 همان روز در پردیس سینمایی کورش، ساعت 21 روز چهارشنبه 21 تیر ماه جاری در خانه هنرمندان، در ساعت 20 همان روز در پردیس سینمایی چارسو، در ساعت 15 روز پنجشنبه 22 تیر ماه در سالن سوره اصفهان، در ساعت 16 در سینما فرهنگ و همچنین در ساعت 22 همان روز پردیس هویزه مشهد، به نمایش درآمد.
«زمانی دیگر» امروز جمعه 23 تیر ماه نیز در سینماهای کشور ادامه دارد و در ساعت 17 در تماشاخانه پارس کرمان، در ساعت 17 در سالن هنر و تجربه بابل، در ساعت 19 در سینما فرهنگ، در ساعت 21 در پردیس هویزه مشهد، در ساعت 21 در سالن سوره اصفهان و در نهایت در ساعت 22 در پردیس سینمایی هویزه در مشهد روی پرده می‌رود.

اکران فیلم سینمایی «زمانی دیگر» در سینماهای کشور آغاز شد

این اثر سینمایی در ساعت 17 روز شنبه 24 تیر ماه جاری در پردیس سینمایی گلستان در شیراز، در ساعت 19 در موزه سینما در تهران و همچنین در ساعت 19 همان روز در سالن سوره اصفهان به نمایش درمی‌آید. 
«زمانی دیگر» در ساعت 19 روز یکشنبه 25 تیر ماه در سینما فرهنگ، در ساعت 20 در پردیس سینمایی چارسو و همچنین در ساعت 22 در پردیس سینمایی کورش در تهران برای علاقمندان به سینما روی پرده خواهد رفت.



نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار