جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۶۰۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ : ۱۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۶
تهران، عراق و استان گیلان لوکیشن های سریال هستند.

 


به گزارش دیباچه، پروژه پیش تولید سریال «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی نعمت چگینی که در ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای برای پخش در ماه محرم تولید می شود به روزهای پایانی نزدیک می شود.
نعمت چگینی تهیه کننده این سریال خبر از انتخاب بیش از 80 درصد از بازیگران اصلی سریال داد و افزود: یکی- دو نقش اصلی ما بزودی انتخاب خواهد شد و کار تصویربرداری از اواخر تیرماه در تهران آغاز می شود. 

هاتف اواخر تير كليد ميخورد/ بازيگران جديد اضافه مي شوند


چگینی افزود: این سریال ویژه ماه محرم است و در گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم تولید می شود تا از یکی از شبکه های سراسری روی آنتن برود.
تهیه کننده سریال «برادر» افزود: تهران (جنوب شهر، طرشت، شهرک غرب، صادقیه، نارمک) و عراق (کربلا) لوکیشن های اصلی این سریال هستند که در 75 روز (2 ماه و نیم) کار تصویربرداری این سریال به طول خواهد انجامید. فروغ فروهیده این سریال را نوشته است و پیش بینی می شود در دهه دوم ماه محرم سریال «هاتف» روی آنتن برود. در خلاصه داستان مي آيد: در روز عاشورا، ابراهيم در كربلا بر اثر حمله قلبي مي ميرد. دخترش ريحانه پيگير آخرين گفته ناتمام پدر مي شود. اين پيگيري ريحانه را رو در روي خانواده و زندگي زناشوئيش قرار مي دهد. اما ريحانه اعتقاد دارد كه عدالت نمي تواند در پشت در خانه آدم جا بماند... او پرده از ابهام وصيت پدر بر مي دارد. در اين روند شخصيت و ايمان خود را بازسازي كرده و بدست مي آورد.
عوامل این سریال عبارتند از: بازیگران: حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، سیدمهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، مریم کاویانی، الهه حسینی و...، تهیه کننده: نعمت چگینی، کارگردان: داریوش یاری، نویسنده: فروغ فروهیده، مدیرتولید: طاهر امانی، مدیرتصویربرداری: علی لقمانی، مدیرصدابرداری: فرشید کیوانمهر، مدیرچهره پردازی: سیدجلال موسوی، مشاور رسانه ايي: مجتبي احمدي، طراح صحنه: حسین اسدی، طراح لباس: شیده محمودزاده، مدیربرنامه ریزی: امین پیرحیاتی، دستیاراول کارگردان: داود باقری، مدیر تدارکات: مرتضی کریمی، تدوینگر: علیرضا کمال پور، صداگذاری و ترکیب صدا: سیدمحمود موسوی نژاد، جلوه های ویژه: احسان فانیان، عکاس: نازلی هروی.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳