پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۵۸۷۴
تاریخ انتشار : ۵۹ : ۱۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۶
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: من به دلائلی که برایم با ارزش است به دنیای کودکان و سینمای کودک اهمیت می‌دهم، این سینما را تاکنون هم دنبال کرده‌ام و اگر باز هم کاری از دستم بر بیاید در این عرصه انجام می‌دهم.

به گزارش دیباچه، شبنم مقدمی بازیگر سینما،‌تئاتر و تلویزیون درباره اولویت اصلی‌اش در انتخاب نقش هایی در ژانر بزرگسال و کودک گفت:‌هر کدام از این ژانرها برای من ارزش و جایگاه خاص خود را دارد و هیچکدام باعث نمی‌شود دیگری را فراموش کنم.

شبنم مقدمی: قراردادی نبسته ام/ سر هر کاری نمی روم

وی در ادامه یادآور شد: من به دلائلی که برایم با ارزش است به دنیای کودکان و سینمای کودک اهمیت می دهم، این سینما را تاکنون هم دنبال کرده‌ام و اگر کاری هم از دستم بر بیاید در این عرصه انجام می‌دهم اما این مانع نمی شود که به فیلم‌های ژانر بزرگسال نپردازم چرا که به این سادگی نمی‌توانم دست از کار بزرگسالان بردارم.

مقدمی با اشاره به فیلم شکلاتی و اقبالی که در جشنواره فیلم کودک داشته گفت: به نظر من حتما ما در اکران عموم هم اقبال پیدا می‌کنیم امیدوارم شکلاتی این شانس را در شرایط خوبی داشته باشد ما تمام تلاشمان را کردیم که این اتفاق بیافتد ولی امیدوارم با اقبال عمومی روبه رو شود و ما هم سعی مان را خواهیم کرد.

این بازیگر با بیان اینکه چند کار جدید پیشنهاد داشته گفت: چند فیلمنامه در دست بررسی دارم اما قراردادی هنوز نبسته ام چرا که یک مقدار سختگیر هستم و سر هر کاری نمی‌روم حتما باید ویژگی های خاص خودم به علاوه علایقم را داشته باشد.

وی درباره فیلم آباجان نیز توضیح داد: به نظرم در گونه خود این فیلم خیلی موفق بود تقریبا این نوع فیلم‌های اجتماعی که تم دفاع مقدس هم دارند کمتر به این دست اقبال عمومی نائل می‌شوند مردم این فیلم را خیلی دوست داشتند و ارتباط خیلی خوبی با آن برقرار کردند من هم این فیلم را خیلی دوست داشتم.

وی در پاسخ به این سؤال که علاقه مند به بازی در کار کدام کارگردان است گفت: بهرحال هر بازیگری دوست دارد که با کارگردان های بزرگ جهانی کار کند در سینمای ایران هم ما این دست کارگردان ها را داریم احترام ویژه ای برای آقای فرهادی و همینطور خانم بنی اعتماد قائلم و دوست دارم با این دو کارگردان کار کنم.

شبنم مقدمی درباره حضورش در عرصه تئاتر گفت: پیشنهاد تئاتر خیلی زیاد دارم منتها من چون مدام سفر می‌روم و بر کار تئاتر هم باید متمرکز شد بنابراین کار تئاتر الان قبولش برایم دشوار است اما امسال در برنامه دارم که حتما یک کار تئاتر به صحنه بروم یا با گرو خودم ترمینال و یا با یک گروه دیگر حتما یک کار تئاتر خواهم کرد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار