جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۵۸۴۶
تاریخ انتشار : ۴۵ : ۱۳ - ۱۹ تير ۱۳۹۶
سرپرست گروه تئاتر «آران» و مدیر موزه اپرای عروسکی از آغاز پیش فروش بلیت‌های اُپرای خیام خبر داد و گفت: ۱۳ آواگر به همراه محمد معتمدی در این کار مشارکت دارند.

به گزارش دیباچه، نمایش اُپرای خیام به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور از 25 تیر ماه در تالار فردوسی تهران به صحنه خواهد رفت.

غریب پور درباره اجرای اپرا گفت: آغاز اپرا از 25 تیر است و هم یک مطلعی برای رپرتوارهای ما می شود که پیامدی در راستای حرکتی است که قبلا انجام دادیم زمانی که یک اثری تولید و آماده اجرا می‌شود آثار دیگر به تناوب به صحنه خواهند آمد.

وی با اشاره به اینکه به زودی اپرای عاشورا را هم به صحنه می‌برند گفت: دراین اجرا هم مروری بر آثار هشت گانه گروه تئاتر عروسکی آران خواهیم داشت.

فروش بلیت های اپرای خیام  آغاز شد

غریب پور درباره اُپرای خیام گفت: بلیت نمایش را به گونه‌ای قیمت گذاری کردیم که هم هواداران گروه تئاتر آران و هم دانشجویان که وسع مالی کمتری دارند به صورت ویژه و با تخفیف بلیت تهیه کنند و خدایی نکرده کسی به علت گران بودن بلیت اینطور نشود که بلیت نتواند تهیه کند، الان البته قیمت منصفانه‌ای تعیین کردیم.

وی با اشاره به 13 آواگر این نمایش گفت: برای شب اول تصمیم داریم خوانندگان مختلف و همینطور رهبر ارکسترمن آقای بهزاد رهبر حضور داشته باشند البته برنامه ویژه نداریم، و ما الویتمان همه مردم هستند که در این چهار سال از ما حمایت کردند همه می‌توانند بدون پیش داوری کار ما را قضاوت کنند و این برای من خیلی مهم است،‌ بنابراین تلاش کردیم گرفتار نشویم که نخبگان فقط کار ما را تأیید کنند حامیان اصلی تئاتر و سینما مردم هستند.

غریب پور درباره پیش بینی اجرای نمایش در نیشابور نیز توضیح داد: قبلا قرار بود در سالروز خیام کار را به نیشابور ببریم اما حال ما هنوز آمادگی سفر نداریم امیدوارم با حمایت بنیاد رودکی و اداره کل ارشاد خراسان این اتفاق زودتر بیوفتد تا در سرزمین و زادگاه خیام این اثر به صحنه برود.

وی اظهار داشت: طبیعی است که اجراهای تهران اگر متقاضی زیاد شود از سی اجرا هم بیشتر می‌شود از همین اکنون هم پیش فروش شده است. بلیت های نمایش از سایت تیوال قابل تهیه است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار