شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۵۸۱۹
تاریخ انتشار : ۵۷ : ۱۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۶
مسعود فروتن که اجرای فصل تازه برنامه «با صبح» را برعهده دارد، معتقد است تنوع تصویری و سوژه‌ای مانع از خسته‌کننده شدن برنامه‌های گفت‌و‌گو محور می‌شود.

به گزارش دیباچه، مسعود فروتن با بیان اینکه «با صبح» به صورت یک مجله صبحگاهی از شبکه دو سیما ارائه می‌شود؛ اظهار داشت: این برنامه بخش‌های متنوعی دارد که می‌تواند سلیقه‌های مختلفی از بینندگان را با خود همراه کند. در «با صبح» اخبار روز در حوزه‌های مختلف دنبال می‌شود، در صفحه پزشکی با توجه به تخصص‌های مختلف علم طب به بحث‌های پزشکی پرداخته می‌شود، عکس‌ها و ویدئوهای ارسالی بینندگان پخش می‌شود و مهمان‌های مختلفی برنامه را همراهی می‌کنند که با توجه به ریتم پرسرعت آن امیدواریم موفق بوده باشیم.

مسعود فروتن در برنامه صبحگاهی شبکه دو

مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «یادگاری» همچنین اضافه کرد: من هم سعی می‌کنم اجرای سریع تری در برنامه صبحگاهی «با صبح» داشته باشم تا برنامه‌ای سرحال و با نشاط روانه آنتن شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های گفت‌و‌گو محور باید جذابیت لازم را داشته باشند تا مخاطب را با خود همراه کنند، گفت: نباید اجازه داد گفت‌و‌گو یکنواخت و خسته‌کننده شود. می‌توان با ایجاد میان برنامه و فضاهای مختلف ریتمی جدید و شکلی متنوعی به برنامه داد تا از دلزدگی در مخاطب به میزان قابل توجهی کاسته شود.

مسعود فروتن در حال حاضر اجرای برنامه رادیویی «یار مهربان» با محوریت کتابخوانی و معرفی تازه‌های نشر، اجرای برنامه‌ای عصرگاهی در شبکه گفت‌و‌گو، خوانش کتاب‌های صوتی مختلف از جمله کتاب «زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن» و نگارش یک داستان بلند را در دست دارد.

برنامه صبحگاهی با صبح» با هدف ایجاد شور و نشاط صبحگاهی تهیه شده به صورت زنده پخش می‌شود. آغاز یک روز پرانرژی، تاثیر سحرخیزی در بخش‌های مختلف زندگی در کنار ایجاد حس پویایی و تحرک از هدف‌هایی‌ست که این برنامه صبحگاهی در پی رسیدن به آن است.

برنامه «با صبح» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی جعفر فرید‌زاده که از شنبه تا چهارشنبه ساعت7:00صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳