جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۵۷۹۱
تاریخ انتشار : ۴۳ : ۱۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۶
جنگ صبحگاهی"صبح بخیر ایران"پس از 10 ماه دوباره به شبکه یک باز می گردد.
به گزارش دیباچه، علی هنرور تهیه کننده و کارگردان این برنامه با اعلام این خبر گفت: بنا به درخواست مدیران محترم شبکه یک به ویژه مدیرمحترم گروه اجتماعی، جناب آقای شریعت پناهی و با تغییراتی هوشمندانه، دستور راه اندازی مجدد برنامه صبحگاهی به بنده ابلاغ شد.
 او افزود: ما قصد داریم نگاه مان به این برنامه، نگاهی از جنس صبح و طراوات صبحگاهی باشد، آیتم ها کوتاه خواهند بود و تمام تلاش مان را خواهیم کرد که خبرهای خوب، صبح مردم شریف ایران را پوشش دهد و نشاط در برنامه موج بزند. هنرور ادامه داد: موسیقی و هیجان صبحگاهی در دستور سری جدید صبح بخیر ایران است و از مصاحبه های طولانی پرهیز خواهیم کرد. 

بازگشت صبح بخیر ایران به کنداکتور شبکه یک سیما

تهیه کننده برنامه "تاجمعه" اظهار داشت: زمان پخش برنامه از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶ صبح الی۷:۳۰ خواهد بود که متناسب با فصول سال، این زمان پخش تنظیم خواهد شد. علی هنرور درخصوص مجری یا مجریان این برنامه صبحگاهی گفت: با افتخار از تجربیات اساتیدی که پرچمدار این برنامه بودند استفاده خواهیم کرد.
 تعداد مجریان این برنامه شاید به 10 نفر برسد و همگی در اجرا، سهم مساوی خواهند داشت بدین معنی که مجری مستر نخواهیم داشت و مجریان در هر برنامه به صورت چرخشی هستند. تهیه کننده صبح بخیر ایران درباره اسامی مجریان این برنامه تصریح کرد: بزودی جلساتی با کاندیداهای اجرا برگزار خواهد شد و پس از آن، اسامی مجریان را اعلام می کنیم. 
این تهیه کننده شبکه یک درباره آیتم های پیش بینی شده برای برنامه صبح بخیر ایران هم اظهار داشت: تنوع آیتم ها زیاد است به همین ترتیب از مجریان بیشتری استفاده خواهیم کرد، تلاش می کنیم این بار به شکل کامل تر و حرفه ای تر کار گروهی را به تصویر بکشیم. 
در واقع سعی داریم هیچ آیتمی بالاتر از ۵ الی ۷ دقیقه نباشد. قطعا ورزش صبحگاهی یکی از این این آیتم ها خواهد بود. او افزود: بنده به دلیل تهیه برنامه تا جمعه، به نظرات مخاطبان درباره تمام برنامه های شبکه دسترسی دارم و تا حد زیادی دغدغه های مخاطبان را برای برنامه صبحگاهی می دانم و از این شانس خود، کمال استفاده را خواهم برد. 

بازگشت صبح بخیر ایران به کنداکتور شبکه یک سیما

ما نیاز مخاطبان را درآن ساعت روز کاملا بررسی خواهیم کرد و از این دایره خارج نمی شویم. تهیه کننده صبح بخیر ایران با تاکید بر مشارکت مخاطبان در سری جدید این جنگ صبحگاهی عنوان کرد: بنده اعتقاد به کشف نیروهای تازه نفس ولی با تجربه دارم، از همین رو از تمامی هموطنان که فکر می کنند می توانند نقشی در برنامه صبح بخیر ایران داشته باشند دعوت به همکاری می کنیم. نویسندگی، موسیقی، ساخت مستند، گزارشگری، اجرا،گرافیک و حتی طرح ساخت آیتم از موضوعاتی است که در این راستا به شدت استقبال خواهیم کرد.
 هنرور تاکید کرد: بنده والبته شبکه یک سیما به سرمایه عظیم انسانی و پتانسیل مردمی اعتقاد داریم، پس مخاطبان با ما در تماس باشند و بدانند اگر حرفی برای گفتن و هنری برای دیده شدن دارند ما صمیمانه از آن استقبال خواهیم کرد. 
او درباره زمان پخش سری جدید صبح بخیر ایران هم گفت: تا به اینجا مقرر شده برنامه در استودیو یازده سازمان صدا و سیما که به تازگی تجهیز شده و داری امکانات حرفه ای است، اجرا شود. سعی داریم از اول مرداد یا نهایت اواسط مرداد ماه پخش سری جدید برنامه را آغاز کنیم.
صبح بخیر ایران به تهیه کنندگی علی هنرور کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که به زودی پخش آن از این شبکه آغاز خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲