چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۴  |  Wednesday, 16 April 2025

دیباچه

کد خبر: ۴۵۷۶۷
تاریخ انتشار : ۱۸ : ۱۳ - ۱۷ تير ۱۳۹۶
منصور لشگری قوچانی از ایجاد لایت باکس تبلیغاتی فیلم های سینمایی در پردیس سینمایی آزادی خبر داد.

به گزارش دیباچه، منصور لشگری قوچانی تهیه کننده سینما  با اشاره به اینکه سینمای اجتماعی بیش از هرچیز نیازمند تبلیغات مناسب است، گفت: یکی از مهمترین دغدغه های من در حوزه سینما اطلاع رسانی است و معتقدم آثار اجتماعی از عید ۹۶ تا امروز از فروش خوبی برخوردار نبودند که علت آن اطلاع رسانی اندک در این زمینه بود.

لایت باکس‌های تبلیغاتی به کمک تبلیغ فیلم‌ها آمدند

وی با اشاره به اینکه مردم فیلم های کمدی را دوست دارند و با علاقه به دیدن این فیلم ها می روند، بیان کرد: اگر فیلم های اجتماعی طی سه ماه اول سال از فروش خوبی برخوردار نبودند به این دلیل است که اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه صورت نگرفت. در همین راستا طبق تحقیقاتی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که در یک ماه ۱۰۰ نفر به سینما آزادی می روند و در کنار آن افراد بسیاری از این پردیس سینمایی می گذرند.

لشکری قوچانی توضیح داد: در واقع موقعیت جغرافیایی و استقبال مخاطبان از این پردیس سبب شد تا با مدیریت آزادی به توافقی برسم که براساس آن نزدیک به ۷۰ لایت باکس در سینما آزادی نصب شد تا فیلم های اجتماعی قبل از اکران در سینماهای کشور فرصت تبلیغ داشته باشند.

وی توضیح داد: براساس این طرح، فیلم های اجتماعی ۳ ماه قبل از اکران عمومی با استفاده از این لایت باکس ها در فضای بیرونی و داخلی پردیس سینمایی آزادی تبلیغ می شوند و مردم نیز از اکران و یا وجود چنین فیلم هایی آگاه می شوند و حق انتخاب بیشتری دارد.

تهیه کننده فیلم «قاتل اهلی» بیان کرد: متاسفانه حتی تبلیغاتی که در تلویزیون انجام می شود تاثیرگذاری چندانی ندارد و اگر به فیلمی هم اجازه تبلیغ می دهند، تبلیغات را به گونه ای انجام می دهد که اثر مثبت در فروش ندارد، به عنوان مثال فیلم سینمایی «ویلایی ها» با این حجم تبلیغ در صدا و سیما باز هم از فروش چندانی برخوردار نبود.

لشگری قوچانی در پایان گفت: فضای تبلیغ توسط لایت باکس ها در پردیس سینمایی آزادی با حداقل قیمت در اختیار صاحبان فیلم ها قرار می گیرد، به این معنا که برای پنج لایت باکس با ابعاد ۱۸۰ سانتی متر، یک میلیون تومان در ماه در نظر گرفته شده که این مبلغ بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
درخشش دوباره ایران در مهمترین جایزه سینمایی جهان

معرفی برندگان اسکار ۲۰۲۵ / انیمیشن کوتاه ایرانی، ساخته حسین ملایمی و شیرین سوهانی اسکار گرفت

۰۵:۵۶  -  ۱۳ اسفند ۱۴۰۳
گفتگو دوربین دیباچه با مژده لواسانی، مجری تلویزیون

برنامه روتینی در تلویزیون ندارم و ترجیح می دهم در زمان مناسب با تعامل بهتر با مدیران شبکه ها کار کنم!

۱۲:۰۰  -  ۱۳ اسفند ۱۴۰۳
گفتگو با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه

بیش از ۲ میلیون مسافر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه در نوروز بازدید کردند/استان کرمانشاه بیش از ۴ هزار اثر تاریخی شناسایی‌شده دارد

۱۲:۳۶  -  ۱۷ فروردين ۱۴۰۴
گفتگو دوربین دیباچه با شاهد احمدلو کارگردان سینما

اگر میخواستم به صرف فروش در گیشه سینماها کار کنم، " شاه نقش" را نمیساختم!

۱۰:۰۰  -  ۱۳ اسفند ۱۴۰۳
گفتگو دوربین دیباچه با صحرا اسدالهی، بازیگر فیلم فروشنده اصغر فرهادی

یکسری از فیلم‌های کوتاه ما، خیلی آرتیستی تر از فیلم‌های بلند سینمایی هستند!

۲۳:۲۳  -  ۱۲ اسفند ۱۴۰۳
عضو تیم ملی تنیس روی میز در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تمام هزینه‌های سفر‌های بین‌المللی را خودم تأمین کردم/باور به توانایی‌هایم من را به جلو برده است

۱۷:۰۳  -  ۰۸ اسفند ۱۴۰۳
یک آهنگساز و موسیقیدان در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

پیروزی انقلاب اسلامی ایران معنای تازه‌ای به سرود بخشید/ سرود می‌تواند در خدمت خواسته‌های امروز جامعه باشد

۱۶:۳۱  -  ۰۸ اسفند ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

انتقال تجربیات و معارف دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان در اولویت است

۱۶:۳۹  -  ۰۸ اسفند ۱۴۰۳
پوشش گسترده شبکه‌های خبری جهان از مراسم تشییع شهیدان مقاومت

آخرین وداع؛ ورود پیکر سید مقاومت به جمع مردم

۱۵:۱۵  -  ۰۵ اسفند ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با دبیر علمی نوزدهمین جشنواره شعر فجر

انجمن بین‌المللی شاعران فارسی زبان تاسیس خواهد شد/ شاعران زنِ امروز، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند

۱۵:۳۷  -  ۳۰ بهمن ۱۴۰۳
مربی تیم ملی هاکی روی یخ در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

موفقیت‌های تیم ملی هاکی در آسیا نادیده گرفته شد/ بازی‌های هاربین یک فرصت طلایی بود که از دست رفت

۱۳:۵۱  -  ۲۸ بهمن ۱۴۰۳