شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۵۷۶۷
تاریخ انتشار : ۱۸ : ۱۳ - ۱۷ تير ۱۳۹۶
منصور لشگری قوچانی از ایجاد لایت باکس تبلیغاتی فیلم های سینمایی در پردیس سینمایی آزادی خبر داد.

به گزارش دیباچه، منصور لشگری قوچانی تهیه کننده سینما  با اشاره به اینکه سینمای اجتماعی بیش از هرچیز نیازمند تبلیغات مناسب است، گفت: یکی از مهمترین دغدغه های من در حوزه سینما اطلاع رسانی است و معتقدم آثار اجتماعی از عید ۹۶ تا امروز از فروش خوبی برخوردار نبودند که علت آن اطلاع رسانی اندک در این زمینه بود.

لایت باکس‌های تبلیغاتی به کمک تبلیغ فیلم‌ها آمدند

وی با اشاره به اینکه مردم فیلم های کمدی را دوست دارند و با علاقه به دیدن این فیلم ها می روند، بیان کرد: اگر فیلم های اجتماعی طی سه ماه اول سال از فروش خوبی برخوردار نبودند به این دلیل است که اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه صورت نگرفت. در همین راستا طبق تحقیقاتی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که در یک ماه ۱۰۰ نفر به سینما آزادی می روند و در کنار آن افراد بسیاری از این پردیس سینمایی می گذرند.

لشکری قوچانی توضیح داد: در واقع موقعیت جغرافیایی و استقبال مخاطبان از این پردیس سبب شد تا با مدیریت آزادی به توافقی برسم که براساس آن نزدیک به ۷۰ لایت باکس در سینما آزادی نصب شد تا فیلم های اجتماعی قبل از اکران در سینماهای کشور فرصت تبلیغ داشته باشند.

وی توضیح داد: براساس این طرح، فیلم های اجتماعی ۳ ماه قبل از اکران عمومی با استفاده از این لایت باکس ها در فضای بیرونی و داخلی پردیس سینمایی آزادی تبلیغ می شوند و مردم نیز از اکران و یا وجود چنین فیلم هایی آگاه می شوند و حق انتخاب بیشتری دارد.

تهیه کننده فیلم «قاتل اهلی» بیان کرد: متاسفانه حتی تبلیغاتی که در تلویزیون انجام می شود تاثیرگذاری چندانی ندارد و اگر به فیلمی هم اجازه تبلیغ می دهند، تبلیغات را به گونه ای انجام می دهد که اثر مثبت در فروش ندارد، به عنوان مثال فیلم سینمایی «ویلایی ها» با این حجم تبلیغ در صدا و سیما باز هم از فروش چندانی برخوردار نبود.

لشگری قوچانی در پایان گفت: فضای تبلیغ توسط لایت باکس ها در پردیس سینمایی آزادی با حداقل قیمت در اختیار صاحبان فیلم ها قرار می گیرد، به این معنا که برای پنج لایت باکس با ابعاد ۱۸۰ سانتی متر، یک میلیون تومان در ماه در نظر گرفته شده که این مبلغ بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳