پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۵۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ : ۰۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
کارگردان فیلم «امکان مینا» گفت: برگزاری نشسست های نقد و بررسی در روز بعد موجب می شود تا منتقدان از طرح موضوعات خلق الساعه و شتاب زده خودداری کنند و اثرات دیدن فیلم ها در ذهن های آنها بیشتر نشسته و با یک فاصله مناسب به نقد فیلم ها بپردازند.

ذیباچه:

کمال تبریزی کارگردان فیلم "امکان مینا"، پیرامون روند جدید برگزاری سی و چهارمین جششنواره فیلم فجر، گفت: تغییراتی هم که امسال در جریان برگزاری جشنواره فیلم فجر رخ داده هم در نوع خود می تواند خوب باشد. البته باید فرصت لازم برای اجرا شدن را به آن بدهیم تا مزایا و معایب آن روشن و مشخص شود. زیرا در این رابطه از پیش قضاوت کردن خیلی درست و اصولی نیست.

به گزارش فارس، وی افزود: اینکه بین زمان نمایش فیلم ها در جریان این جشنواره و برگزاری نشست های نقد و بررسی فاصله ای یک روزه است هم می تواند در نوع خود خوب و مفید باشد زیرا خبرنگاران و منتقدان فرصت لازم و کافی را دارند تا پیرامون فیلم هایی که دیده اند اندیشه کرده و آن را در ذهن خود مرور کنند.

دیباچه- کمال تبریزی2


کارگردان فیلم "امکان مینا" ادامه داد: این برگزاری نشسست های نقد و بررسی در روز بعد موجب می شود تا منتقدان از طرح موضوعات خلق الساعه و شتاب زده خودداری کنند و اثرات دیدن فیلم ها در ذهن های آنها بیشتر نشسته و با یک فاصله مناسب به نقد فیلم ها بپردازند.

تبریزی با اشاره به حواشی پیش آمده برای فیلم های حاضر در جشنواره فجر خاطرنشان کرد: به حواشی که پیرامون فیلم های حاضر در جشنواره فجرمطرح می شود نباید خیلی بهاء داد و به آن توجه کرد. بلکه باید اجازه داد تا ابتدا فیلم ها دیده شوند و سپس درمورد آنها اظهار نظر صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: من تمام فیلم های حاضر در جشنواره امسال را مشاهده نکرده ام. اما آنهایی که در جریان امور هستند و بیشتر فیلم های حاضر در جشنواره را دیده اند اعتقاد دارند که با فیلم های بهتری از جنبه های تکنیکی و محتوایی نسبت به جشنواره سال قبل روبرو هستیم.

این کارگردان تصریح کرد: شکل و شمایل فیلم های سینمای ایران در این دوره از جشنواره یک سر و گردن از جشنواره سال قبل بالاتر است. بر این اساس شاهد هستیم که فیلم ها محکم تر، قوی تر و با ساختار درست تری هستند. درضمن فیلم های حاضر در آن دوره از جشنواره در کنار جذاب شدن ارتباط بهتر و بیشتری با مخاطبان خود برقرار کرده اند.

 

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار