سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳  |  Tuesday, 16 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۵۵۵۸
تاریخ انتشار : ۳۲ : ۱۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۶
پوران درخشنده کارگردان گفت: فیلم «زیر سقف دودی» با توجه به شرایط جامعه و نیاز امروز خانواده‌ها‌ ساخته شد. این فیلم کاملاً فرهنگی است و خوراک مناسبی برای سینما «فرهنگ» است اما هنوز در این سینما به نمایش درنیامده است!

به گزارش دیباچه، فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» روز 17 خردادماه در سینماها به نمایش درآمد. این فیلم که بانگاهی آسیب‌شناسانه و به قصد فرهنگ سازی ساخته شده اما متاسفانه هنوز نتوانسته در سینما فرهنگ به نمایش درآید. این فیلم که با اقبال خوب مخاطب در هفته‌های اخیر مواجه شده همچنان از داشتن سینما فرهنگ محروم است.

چرا سینما فرهنگ، فیلم پوران درخشنده را اکران نمی کند؟

پوران درخشنده درباره عدم نمایش فیلم «زیر سقف دودی» در سینما فرهنگ گفت: سالهاست آثاری را می‌سازم که در حوزه آسیب‌های اجتماعی است . فیلم «زیر سقف دودی» با توجه به شرایط جامعه نیاز امروز خانواده‌ها‌ست . این فیلم کاملاً فرهنگی است و آسیب های اجتماعی را مورد توجه قرارداده و خوراک مناسبی برای سینما «فرهنگ» است.

وی در ادامه گفت: سینما فرهنگ متعلق به فارابی است و متعجب هستم که چطور ممکن است فیلم من در این سینما نمایش داده نشود. این در شرایطی است که دفتر پخش سه هفته قبل از اکران فیلم قرارداد نمایش فیلم را برای آقای مسچی مدیریت سینما فرهنگ فرستاده است اما با کمال تعجب دیدیم بعد از مدتی فیلم دیگری را به نمایش گذاشتند.

کارگردان تحسین شده «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» در ادامه گفت: بارها به آقای مسچی زنگ زدم و پیغام گذاشتم که با من تماس بگیرند. عید را تبریک گفتم ، از آقای رضا داد خواهش کردم تا فیلم را در سینما فرهنگ به نمایش بگذارند . بسیاری از علاقمندان به سینمای من در محدوده سینما فرهنگ هستند و بعضاً به من پیام می‌دهند که چرا فیلم در این سینما به نمایش در نیامده است. من همه تلاشم را برای نمایش فیلم در سینما فرهنگ کردم اما متاسفم هنوز فیلم «زیر سقف دودی» روی پرده سینما نرفته است.

وی ادامه داد: در منطقه ای که سینما فرهنگ واقع شده، سینمای دیگری نیست و جمعیت هدف فیلم که خانواده‌ها هستند از این که فیلم در این سینما نمایش داده نشده گلایه مند هستند که من هم پاسخی برای این گلایه ها ندارم. من تلاش می کنم دوستان را ببینم اما موفق به دیدن دوستان نمی شوم .

درخشنده در خاتمه گفت: بعضی از سینماها موظف به نمایش پنج سانس فیلم هستند که در سه سانس فیلم را به نمایش می‌گذارند. این هم باعث تاسف و تعجب است! نمی دانم چگونه این تعداد فیلم به یکباره به نمایش درآمدند و سینماداران اینگونه فیلمی که آسیب شناسانه دغدغه های مردم را مورد توجه قرارداده است را کنار می‌گذارند. همچنان منتظر نمایش فیلم «زیر سقف دودی» در سینما فرهنگ هستم.

بنابراین گزارش، فیلم «زیر سقف دودی» با بازی فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی ، آزیتا حاجیان از فیلم‌های پربازیگر سینما است که دیدن فیلم به همه خانواده‌ها توصیه شده است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲