شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۴۹۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ : ۱۵ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
بازیگر سریال «زیر پای مادر» گفت: حضور بازیگر در سریالی که قرار است ماه رمضان پخش شود، عنایت خداوند است.

«مجید واشقانی» بازیگر سریال «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی گفت: نقش سهراب در این سریال تفاوت بسیاری با سایر کاراکترهایی که تا به حال بازی کردم، دارد. سهراب به واسطه برادری با خلیل زندگی پر افت و خیزی دارد. همانطور که دیدید این دو برادر اغلب اوقات هوای یکدیگر را دارند، با مسائل هم درگیر می‌شوند و گاهی حتی رو در روی هم نیز می‌ایستند. سهراب و خلیل رابطه محکم برادری دارند که شاید الان در خیلی‌ از خانواده‌ها دیده نشود و زیاد ملموس نباشد، چراکه هستند برادرهایی که سال به سال همدیگر را نمی‌بینند و با هم رابطه‌ای ندارند.

مجید واشقانی: نعمت اله هیچ وقت سریالی ننوشته که با اقبال عمومی مواجه نشود

وی ادامه داد: «زیر پای مادر» در واقع می‌خواهد در بخش خانواده، عشق به خانواده و برادری فرهنگ سازی کند. اینجا کلمه برادر فقط یک کلمه نیست، بلکه حس عجیب و غریبی است که اگر به درستی تعریف شود، دو برادر می‌توانند در تمام سختی‌های زندگی، در کنار هم حضور داشته باشند که بر همین اساس و با حضور این دو برادر لحظات بسیار نابی در این سریال وجود دارد.

بازیگر سریال «دیوار شیشه‌ای» با اشاره به حضور سعید نعمت اله به عنوان نویسنده در این سریال بیان داشت: معتقدم سعید نعمت اله هیچ وقت سریالی ننوشته که با اقبال عمومی مواجه نشود و تا به حال مردم همه سریال‌هایش را دوست داشتند. این بار هم قصه اجتماعی خانوادگی را به تصویر کشیده که روابط خانوادگی حرفی برای گفتن دارد. در این سریال تک تک خانواده‌ها از فامیل پدر و مادر گرفته تا روابط بین فرزند و والدین، چالش بین طبقات مختلف اجتماعی، فرهنگی، ازدواج و عشقی که وارد داستان می‌شود،‌همه و همه حرفی برای گفتن دارند و نعمت اله استادانه از همه اینها استفاده کرده تا تار و پود قصه‌اش بیشتر در هم تنیده شده و مخاطب خودش را جذب کند.

مجید واشقانی: نعمت اله هیچ وقت سریالی ننوشته که با اقبال عمومی مواجه نشود

وی از همکاری با بهرنگ توفیقی گفت: تا به حال چندین تجربه مشترک با بهرنگ توفیقی داشتم. او به شدت کار بلد، حرفه‌ای و فضاساز خوبی برای بازیگر است و مهندسی خوبی برای دکوپاژ دارد تا جایی که نمی‌توان به حرفه‌ای بودنش شک کرد.

واشقانی درباره اینکه این سریال قرار نبود در باکس رمضانی تلویزیون قرار داشته باشد بیان داشت: برای اولین بار در سال گذشته سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار را برای پخش در این ماه داشتم. معتقدم پخش شدن یک سریال در ماه رمضان آن هم برای بازیگر قسمت و تقدیر او است و اگر قسمت هر کسی شود عنایت خداوند به او است.

این بازیگر با اشاره به اینکه دختر سعید نعمت اله در این سریال در نقش دختر او بازی می‌کند،‌ نیز عنوان داشت: جانان با من ارتباط خیلی خوبی دارد و سعید نعمت اله در این سریال برای اولین بار او را به عنوان بازیگر جلوی دوربین آورده است. او نسبت به دخترش حساسیت و وسواس بسیاری دارد و اگر قرار بود یکبار این اتفاق بیفتد شاید همین جا بود. از طرفی جانان هم به راحتی با کسی صمیمی نمی‌شود و رابطه بین ما پشت دوربین هم رابطه دختر و پدری بود.

«زیر پای مادر» با نام قبلی «لبخند رخساره» سریالی 30 قسمتی است که در ماه رمضان هر شب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

کامبیز دیرباز (به نقش خلیل)، بهناز جعفری (آتنه)، بهزاد فراهانی (پدر آتنه)،مریم بوبانی، مجید نوروزی، علیرضا آرا (برادر آتنه)، مجید واشقانی (سهراب برادر خلیل)، حمیدرضا هدایتی (پدر رخساره)، داریوش سلیمی، (با معرفی) درسا بختیاری (ستاره) و (با حضور) پریوش نظریه (رخساره)، آتیلا پسیانی و مهدی سلطانی (اسماعیل) گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.

«زیر پای مادر» ملودرامی اجتماعی است و در خلاصه قصه آن آمده: هیچگاه دوری، دوستی نمی‌آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود، به همدلی می‌رسند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
0
البته درباره قلم جناب نعمت الله کمی اغراق کردن.... مردیم از بس از دهن همه ی شخصیت هاش و همه ی متن هاش دیالوگ‌های یک جور و کوبنده شنیدیم، یه کم تغییر لطفا...
نوشين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
اصلا بهآقاى هدايتى وخانم نظريه پدر ودخترى نمياد، ديالوگها خيلى پشت سرهم و سريع گفته ميشه، وهمه حاضرجواب هستن وگفتارها خيلى روزمره نيستن !
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار