جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۴۸۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ : ۱۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
تهیه کننده «زیر پای مادر» درباره ارتباط دو شخصیت آتنه و خلیل در سریال که تصویر خوبی و بدی از آنها تعبیر شده است بیان کرد که این ارتباط خیر و شر مطلق نیست.

به گزارش دیباچه، زینب تقوایی تهیه‌کننده سریال «زیر پای مادر» که در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش می شود درباره واکنش ها به این مجموعه گفت: من از همان قسمت های اول بازخوردهای خوبی دریافت کردم البته این احتمال را می دادم که عده ای با سریال ارتباط نگیرند اما مخاطبان واکنش های خوبی داشتند.

وی ادامه داد: عده ای فکر می کردند این جذابیت در ابتدای سریال است و ممکن است در ادامه شاهد رکود باشیم ولی من با توجه به روند پیشرفت داستان و اتفاقات می دانستم که رکودی در مجموعه وجود ندارد. اکنون ۱۰ قسمت از سریال پخش شده است و جمعیت نسبتا زیادی مخاطب ما هستند.

تهیه کننده «زیر پای مادر»: ارتباط بین آتنه و خلیل خیر و شر مطلق نیست!

این تهیه کننده با اشاره به پخش سریال در ماه رمضان اظهار کرد: ما این شانس را داشتیم که سریالمان در ماه مبارک رمضان روی آنتن رود. البته تجربه نشان داده است اگر اثری خوب نباشد در این ماه هم نمایش داده شود مخاطب آن را پس می زند اما خوشبختانه مخاطب دائم پیگیر این مجموعه است.

سعید نعمت الله مخاطب خود را دارد

تهیه کننده سریال «پشت بام تهران» درباره فضا و حال و هوای مجموعه و نقدهایی که به فیلمنامه سعید نعمت الله وارد می شود، یادآور شد: نقدها و صحبت ها پیرامون سریال را در این چند وقت شنیده ام با این حال سعید نعمت الله هم قلم و هم مخاطب مخصوص به خود را دارد. مخاطبان او درصد بالایی از جامعه را تشکیل می دهند و طبیعتا طیفی هم هستند که این فضا باب سلیقه شان نیست.

وی اضافه کرد: با توجه به تجربه ای که من در این چند سال در همکاری با نعمت الله و کارگردانان مختلف داشتم بازخوردها خوب بوده و حتی آنقدر بالا بوده است که این تولیدات ادامه پیدا کرد. حتی زمان پخش سریال های «مدینه» و «پشت بام تهران» از ما خواستند سری دوم این سریال ها را بسازیم که من به شخصه به ساخت سری دوم هیچ کاری علاقه مند نیستم اما همان تجربیات را در یک داستان جدید ارایه می کنم.

ارتباط بین آتنه و خلیل خیر و شر مطلق نیست

تقوایی درباره دو شخصیت اصلی این سریال آتنه و خلیل کبابی و تقابل خیر و شری که بینشان صورت گرفته است، اظهار کرد: اینگونه نیست که بین این دو شخصیت تضاد صورت گرفته باشد. خلیل هم در زندگی خود اشتباهاتی دارد و از طرفی آتنه در زندگی چندان مقصر نبوده است و در بخشی از حرف هایش هم می گوید که اگر از خلیل جدا شده به این دلیل بوده که او نمی توانست بسیاری از توقعاتش را برآورده کند بنابراین ارتباط بین این دو شخصیت خیر و شر مطلق نیست.

تهیه کننده سریال «مدینه» در ادامه درباره ویژگی های این سریال برای جذب مخاطب عنوان کرد: «زیر پای مادر» داستان جذابی دارد. ما از لوکیشن های متعدد بهره گرفته و بخش های بصری جذابی را در نظر گرفتیم. در عین حال سریال به گونه ای است که محتوایی را هم می رساند که البته ثقیل نیست و مخاطب می تواند نوعی برداشت اخلاقی داشته باشد.

وی در پایان درباره بخش هایی از سریال که در شهر مشهد تصویربرداری شده و لهجه بعضی از بازیگران که شباهتی با لهجه مشهدی ندارد، گفت: ما بخش هایی از سریال را در خود مشهد ضبط کردیم و از بازیگران این شهر بهره گرفتیم با این حال بعضی نیز بازیگر بودند که سعی کردند با لهجه مشهدی صحبت کنند اما بازیگر اگر بومی نباشد نمی تواند بومی همان منطقه صحبت کند.

سریال «زیر پای مادر» به نویسندگی سعید نعمت الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی این شب ها ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
سریالتون خیلی بد آموزی داشت که یک زن بعد بیست سال بیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
بسیار مسخره تمام شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲