جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۴۷۸۰
تاریخ انتشار : ۰۸ : ۱۱ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
مدیرعامل سابق خانه تئاتر از تلاش برای تجهیز سالن نمایش ساختمان جدید خانه تئاتر خبر داد و ابراز امیدواری کرد این مکان هرچه زودتر افتتاح شود.

به گزارش دیباچه، ایرج راد مدیرعامل پیشین خانه تئاتر درباره وضعیت ساختمان جدید خانه تئاتر که در خیابان سمیه واقع شده است ، گفت: ساختمان تقریبا کامل شده اما تجهیز سالن نمایش ساختمان هنوز باقی مانده است که در حال پپگیری و تکمیل آن هستیم.

خانه تئاتر در چه وضعیتی قرار دارد؟

وی درباره مراحل تجهیز سالن نمایش این ساختمان توضیح داد: در حال حاضر مشغول تکمیل کارهای مربوط به نور، صدا، آکوستیک و کف سالن هستیم. برخی از جنس ها و دستگاه های خریداری شده باید از خارج از کشور وارد شوند که همین مساله باعث تاخیر در تجهیز سالن شده است. صندلی های سالن را هم سفارش داده ایم ولی هنوز قرارداد صندلی ها را نبسته ایم اما طرح و نقشه و برآورد قیمت صندلی ها ارایه شده و تنها انعقاد قرارداد مانده است.

راد یادآور شد: دستگاه های نوری و صوتی را از ایتالیا خریداری کرده ایم و صندلی ها را هم قرار است از همین کشور به ایران بیاورند. به دلیل اینکه این سالن نمایش بلک باکس است صندلی ها باید تاشو و متحرک باشند.

وی درباره زمان افتتاح خانه جدید تئاتر توضیح داد: از آنجا که برخی مسایل مثل وارد شدن دستگاه ها به ایران و عبورشان از گمرگ و بخش استاندارد دست ما نیست و نصب و جایگزینی این وسایل نیز زمان می برد، نمی توانم زمان دقیق افتتاح سالن را اعلام کنم اما تلاش شبانه روزی ما این است که هرچه سریع تر این اتفاق بیفتد.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون در پایان درباره حل شدن مشکلات مالی این مکان بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر مشکل مالی نداریم. من در طول ۱۱ سال گذشته تمام تلاشم را کرده ام تا اهالی تئاتر مکان مستقلی داشته باشند. تا امروز نیز هر چه گرفته ایم به نام خانه تئاتر بوده و هر مبلغی را هم که دریافت کرده ایم به صورت کمک بوده است. به دست آوردن این کمک ها در مقاطع مختلف باعث طولانی شدن زمان ساخت و ساز این ساختمان شده است اما امیدوارم هرچه زودتر این ساختمان افتتاح شود تا اهالی تئاتر بعد از این همه سال مکان مستقلی برای خودشان داشته باشند.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳