جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۳۴۰۰
تاریخ انتشار : ۵۲ : ۱۲ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۶
بازیگر نقش «نریمان خان» در «علی‌البدل» گفت: قصه «علی‌البدل» وجه سیاسی ندارد و بیشتر با انتخابات ریاست جمهوری شوخی می‌کند و به جناح خاصی طعنه نمی‌زند.

به گزارش دیباچه «مهدی فخیم زاده» بازیگر سریال «علی البدل» گفت: سریال «علی البدل» را به طور همزمان به من و مهدی هاشمی به عنوان دو کاراکتر اصلی پیشنهاد دادند و همان زمان که برای قرارداد رفتیم، ‌دو قسمت از فیلم‌نامه بیشتر آماده نبود، اما کاراکترها همگی مشخص بودند و مقدم و تنابنده درباره آنها با ما صحبت کردند. من و مهدی هاشمی از سالها پیش با یکدیگر هم دوره و دوست بودیم او دانشکده هنرهای زیبا درس می‌خواند و من هنرهای دراماتیک و در فیلم «هفت سنگ» که کارگردانی کردم او یکی از نقش‌ها را بازی می‌کرد.

مهدی فخیم زاده: شخصیت های «علی البدل» بیشتر ملنگ طور هستند!

وی ادامه داد: قرار شد من در نقش «نریمان خان» و هاشمی در نقش «نوذر خان» که خان طایفه‌های آبیاری‌ و آبناری‌ هستند بازی کنیم.

بازیگر سریال «قورباغه و قناری» از همکاری با سیروس مقدم نیز گفت: این سریال گروه و کست خوبی داشت. سیروس مقدم هم فرد کاربلد و باتجربه‌ای است و بیشتر از آنکه فکر می‌کردم به کارش تسلط دارد و بر همین اساس احتمال می‌دهم که مخاطبان نیز از آن خوششان بیاید. در کارهای هنری هیچ‌گاه نمی‌توان به طور قطعی موفقیت یا عدم موفقیت را تعیین کرد، ‌حال چه از نظر هنری و چه از لحاظ برخورد با مخاطب،‌ چراکه باید صبر کرد و بازخورد مردم را دید.

وی بیان داشت: «علی البدل» ژانر خاصی از طنز را دارا است که تا به حال خودم چه در مقام بازیگری چه در مقام کارگردانی آن را تجربه نکرده بودم. فضا و آدم‌ها در قصه این سریال خیلی واقعی و جدی نیستند و مثل هر کار طنز دیگر شخصیت‌هایی هستند که بیشتر حالت ملنگ طور دارند.

کارگردان سریال «ولایت عشق» ادامه داد: قصه «علی البدل» درباره خان و خان‌بازی‌های قدیم نیست و ماجرای فانتزی دارد. خان‌هایش هم از آن خان‌های قدیم نیستند و همه کاراکترها آدم‌های ملنگی هستند که شخصیت‌هایی شیرین دارند. همه ما امیدواریم که این شیرینی به مخاطب نیز منتقل شود.

مهدی فخیم زاده: شخصیت های «علی البدل» بیشتر ملنگ طور هستند!

بازیگر سریال «مختارنامه» به سیاسی بودن این سریال نیز اشاره کرد و افزود: تا جایی که من اطلاع دارم، قصه «علی البدل» وجه سیاسی ندارد و بیشتر با انتخابات ریاست جمهوری شوخی می‌کند و به جناح خاصی طعنه نمی‌زند. در اصل روابط درونی و اجتماعی مردم را بعد از ورود رئیس جمهور به روستایشان نشان می‌دهد.

وی درباره ادامه دار شدن این سریال نیز بیان داشت: تا به حال درباره ادامه دار شدن این سریال چیزی نشنیدم و در حال حاضر گروه تولید «علی البدل» مشغول کارهای سریال «پایتخت» هستند. اما اگر قرار باشد ادامه‌اش ساخته شود، بازخورد مردم برایم بسیار مهم است. به شخصه با ادامه دار کردن کارها اعتقادی ندارم و دوست ندارم کاری ادامه دار بسازم و بازی کنم و این را در کارهای خودم هم اعمال کردم و ترجیح می‌دهم به جای ساخت ادامه یک اثر، به سمت تولید اثری جدید بروم. ضمن اینکه به دلیل شرایط خاصی که دارم سفر کاری به شهرستان برایم دشوار است و نمی‌توانم زیاد از تهران دور باشم.

کارگردان سریال «خواب و بیدار» درباره حضورش در روستایی اطراف همدان نیز بیان داشت: در تمام مدتی که مقابل دوربین سیروس مقدم رفتم هیچ مشکل خاصی نداشتم، فقط دوری از تهران اذیتم می‌کرد. حتی اگر به سفر هم بروم دلم برای آب و هوای تهران تنگ می‌شود و آب و هوای بد تهران را هم دوست دارم و همیشه دل تنگ این آب و هوا هستم. اما هوا و فضای روستایی که ما در آن کار می‌کردیم خیلی خوب بود. مقدم چهار روستا را با هم تلفیق کرد و از آنها به یک روستا رسید که شما در تصویر همان یک روستا را می‌بینید. فضاهای زیبای آنجا مخصوصا در فصل بهار قابل وصف نیست و ما هم در همین فصل چند ماه در آنجا زندگی کردیم.

سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.


منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲