جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۲۹۱۹
تاریخ انتشار : ۰۹ : ۰۹ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
مدیر شبکه آموزش به بیان توضیحاتی درباره برنامه‌های این شبکه در ایام نوروز ۹۶ پرداخت.

به گزارش دیباچه، حسین ساری درباره برنامه‌های نوروزی شبکه‌ آموزش سیما توضیح داد: شبکه آموزش برای ایام نوروز سال ۹۶ برنامه‌هایی را تدارک دیده است که از اهم آنها می‌توان به مجموعه طنز «قندپهلو» اشاره کرد؛ این برنامه قرار است از ۲۸ یا ۲۷ اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز به صورت هر شبی، راهی آنتن شبکه «آموزش» شود.

تعطیلات نوروز را با شبکه آموزش بگذرانید

او ادامه داد: همچنین در حال حاضر برنامه «کاروان‌سرا» در حال پیگیری و تولید است؛ در این برنامه قرار است به سفرنامه‌ مشاهیر دنیا که یا به ایران سفر داشته‌ یا در مسیر سفرشان مدتی در ایران حضور داشته‌اند، پرداخته شود.

مدیر شبکه آموزش با اشاره به برنامه «همیشه خونه» که مدتی است راهی آنتن می‌شود، اظهار کرد: محتوای این برنامه نیز متناسب با حال و هوای عید، در تعطیلات نوروز تغییر خواهد کرد؛ همچنین با توجه به ماموریت‌ شبکه آموزش سیما که ترویج مهارت و آموزش است، برنامه‌هایی با زمان کوتاه تدارک دیده شده است که به مشاغل کوچک و ساده می‌پردازد و به طور کلی می‌توان گفت که توانمندسازی از مهمترین اهداف این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

ساری همچنین با اشاره به مخاطبان کودک و نوجوان شبکه آموزش در ایام نوروز امسال، بیان کرد: برای این گروه سنی نیز برنامه‌ «طرح رنگ نقاشی» که به صورت روتین پخش می‌شود، متناسب با حال و هوای نوروز با تغییراتی همراه خواهد بود.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا شبکه آموزش برای تحویل سال ویژه‌برنامه‌ای در نظر گرفته است، اظهار کرد: هر سال همه شبکه‌های برنامه‌های ویژه و پر حجمی داشتند و طبیعی بود که همه این برنامه دیده نمی‌شد و به همین خاطر هم برای نوروز امسال شبکه‌های به صورت هماهنگ تصمیم گرفتند که فقط چند شبکه ویژه‌ برنامه‌های تحویل سال به صورت پر حجم و چند ساعته را داشته باشند و مابقی شبکه‌های مثل شبکه‌ آموزش این ویژه‌برنامه‌های پُرحجم را تولید و پخش نکنند.

مدیر شبکه آموزشی سیما یادآور شد: با این وجود متناسب با فضای سال تحویل و سلایقی که در هر شبکه وجود دارد، برنامه کوتاهی برای زمان سال تحویل تدارک دیده خواهد شد و به طور کلی اساساً کنداکتور شبکه‌ها در روز تحویل سال به صورت ویژه و کاملاً متناسب با این حال و هوا تدارک دیده می‌شوند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار