پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۲۱۲۹
تاریخ انتشار : ۲۹ : ۱۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
خبر درگذشت ناگهاني زنده ياد حسن جوهرچي كه مصادف با ششمين روز جشنواره فيلم فجر بود، هنرمندان و حاضران در كاخ جشنواره را هم مانند ساير افراد بهت زده كرد.
به گزارش دیباچه به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، خبر درگذشت ناگهاني زنده ياد حسن جوهرچي كه مصادف با ششمين روز جشنواره فيلم فجر بود، هنرمندان و حاضران در كاخ جشنواره را هم مانند ساير افراد بهت زده كرد. به دنبال اين اتفاق محمد حيدري دبير جشنواره هم سريعا پيام تسليت براي درگذشت او منتشر كرد و بهروز غريب پور مدير اجرايي كاخ جشنواره هم پيش از اكران فيلم " خوب بد جلف"  پيمان قاسم خاني به روي صحنه رفت و ياد او را گرامي داشت. خبرنگاران و اهالي رسانه ها هم پيش از آغاز نشست اولين فيلم سينمايي اكران شده در روز ششم جشنواره از جاي برخاستند و با ذكر فاتحه اي ارادت خود را به اين بازيگر سينما و تلويزيون كه خاطرات زيادي را با نقش آفريني هاي هايش در فيلم هاي سال هاي دور جشنواره برايشان به يادگار گذاشته است، ابراز كردند.

مهدویان در آغوش حاتمی‌کیا
**در ادامه، پس از نمايش فيلم اولي "آذر" به كارگرداني محمد حمزه اي و تهيه كنندگي نيكي كريمي، نوبت به  اكران دومين فيلم سينمايي محمد حسين مهدويان با نام "ماجراي نيمروز " رسید که شلوغ ترين سانس نمايش فيلم در روز ششم جشنواره بود. اين فيلم كه روايتگر برهه اي از تاريخ سياسي ايران و ماجراي منافقين در اوايل دهه شصت است، تعدادي از رجال سیاسی را به برج ميلاد كشاند تا به تماشاي آن بنشينند. سيد حسن قاضی زاده هاشم وزیر بهداشت، حجت السلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری و محمدباقر قالیباف شهردار از تماشاگران اين فيلم بودند.
** وزير بهداشت كه تا امروز يكي از فيلم بين هاي پر و پا قرص جشنواره سي و پنج بوده است در مصاحبه اي از به تصوير كشيدن سیگار در فیلم‌های جشنواره انتقاد كرده و گفته از ميان شش فيلمي كه تاكنون دیده‌ آن چه اسباب تاسف بوده، این است كه سیگار در آنها زیاد نشان داده شده است.
** ابراهيم حاتمي كيا پس از ديدن فيلم جديد محمد حسين مهدويان، او را در آغوش كشيد و  براي ساخت چنين فيلمي به این کارگردان تبريك گفت. او گفت كه از ديدن «ماجرای نیمروز» واقعا لذت برده است. البته  مسعود فراستي منتقد سخت‌گير سينماي ايران هم ايران "ماجراي نيمروز" را فيلم بدي ندانسته و گفته كه مهدويان جوان با استعدادي است!
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار