شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۱۸۴۱
تاریخ انتشار : ۰۳ : ۱۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در نهمین روز برگزاری خود میزبان 12 نمایش در بخش صحنه‌ای و ۷ نمایش در بخش محیطی است.
به گزارش دیباچه، به نقل روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در نهمین روز جشنواره تئاتر فجر که روز شنبه 9 بهمن ماه است، نمایش «در اعماق» در تالار«وحدت» به نویسندگی ماکسیم گورکی و کارگردانی دیوید دویشویلی کاری از گرجستان راس ساعت 19  اجرا می‌شود. 
نمایش‌هایی که در نهمین روز جشنواره تئاتر فجر اجرا دارند

«آنجا» عنوان نمایشی است نوشته و کارجو استرامگرن به عنوان تنها نماینده نروژ در دو نوبت 17 و 21 در تالر اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود. 
 در تالار «چهارسو» تئاتر شهر نمایش «خوشبختی‌های کوچک سوسک شدن» به نویسندگی مشترک نادر برهانی مرند و فرهاد امینی و کار آزاده انصاری از تهران   در دو اجرا در ساعت‌های 18:30 و 20:30 دارد.
در روز نهم جشنواره تالار سایه تئاتر شهر شاهد اجرای نمایش «افسانه ببر» نوشته داریو فو به کارگردانی هادی عامل است. این نمایش کاری از تهران است و در دو نوبت 17 و 20 اجرا دارد.
 تالار «قشقایی» هم میزبان نمایش «یک » نوشته و کار لیزا وربلن  کاری از هلند است که در دو سانس 17:30 و 19:30 به صحنه می‌رود.
نمایش «گلدونه خانم » به نویسندگی اسماعیل خلج و کارگردانی النا آهی در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود. این نمایش در دو نوبت 17 و 20 اجرا می‌شود.
در تالار هنر نیز نمایش«و هزار سال و یک روز» به نویسندگی و کارگردانی عباس کریمی کاری از بجنورد است که در دو نوبت 17و 19به صحنه می‌رود.
در تالار مولوی نمایش «گرگ و میش» به نویسندگی و کارگردانی کریستینا گالیبانی و ایلیالو گینبوهل کاری از سوئیس است که در سه نوبت 17 و 19و 21 به صحنه می‌رود.
«چیدا» نام نمایشی است به نویسندگی مسعود شاکرمی  و کارگردانی احسان ملکی از کوهدشت که در تالار حافظ اجرا دارد. این نمایش در دو سانس 18:30 و 20:30 به صحنه می‌رود.
تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر نمایش «نگاهمان می‌کنند» به نویسندگی نغمه ثمینی و کار محمدرضا اصلی از تهران  راس  ساعت 17 و 20 است.
«بادکنک» نوشته و کاربوکیه شووگمن نام نمایشی است که از هلند  در جشنواره تئاتر فجر اجرا دارد. این نمایش در دو نوبت 17:30 و 21:30در تالار استاد سمندریان  خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود. 
«سین گاف» نوشته کیمیا کاظمی و کار پوریا رحیمی سام نام نمایشی است که از تهران در جشنواره تئاتر فجر اجرا دارد. این نمایش در دو نوبت 16 و 18 در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود.
در نهمین روز جشنواره تئاتر فجر 7 نمایش در بخش محیطی اجرا می‌شوند.
«بازگشت» نوشته و کاری از داریوش نصیری از تهران است که در روز نهم جشنواره اجرا دارد. این نمایش نیز راس ساعت 16:30 در فضای باز تئاتر شهر اجرا می‌شود.
«زیرزمین» نام نمایشی است به نویسندگی و کارگردانی مسعود براهیمی از اصفهان  در جشنواره اجرا دارد. این نمایش ساعت در محوطه تئاتر شهر 17  اجرا می‌شود.  
«هرچی سنگه مال پای لنگه » نام نمایشی است به نویسندگی علی اکبر کنعانی طریق  و کارگردانی مارال ایزد بخش که از بوشهر  در جشنواره اجرا دارد. این نمایش ساعت 18 در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.
نمایش «ازبس جان ندارد » نوشته محمود ناظری و کار امیر امینی از شهر لاهیجان در محوطه باز تئاتر شهر اجرا می‌شود. این نمایش راس ساعت 18:30 اجرا دارد. 
نمایش «مستند پخش نشده میرزا » نوشته احمد صمیمی و هما پریسان کار احمد صمیمی ساعت 16میهمان محوطه خانه هنرمندان است.
 
نمایش«صرفا جهت جریحه دار شدن احساسات» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی ساعت 11 در محوطه برج میلاد و16:30 در محوطه خانه هنرمندان اجرا می شود. 
 
در کنار این آثار، نمایش‌های دیگر نیز در مکان‌های دیگری اجرا دارند.
نمایش «وندینگ ماشین» نوشته حمید پاک نیا و آیدا حق نژاد و کاری از مهدی سفاری است که ساعت 18 الی 21درطبقه ششم سینما چارسو اجرا دارد. 
نمایش محیطی «پروانه» به نویسندگی و کارگردانی حسین توازنی زاده ساعت 14:30و 16در خیابان ایتالیا اجرا خواهد شد. 
نمایش «کوری» به نویسندگی ژوزه ساراماگو و کارگردانی جرزی زون از لهستان ساعت 19 در محوطه تالار وحدت اجرا می‌شود.
 سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار