سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 30 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۱۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ : ۱۳ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
به گزارش دیباچه
در دومین روز سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش صحنه ای 10 نمایش به روی صحنه می روند و هر کدام دو اجرا خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری دیباچه روابط عمومی ستاد جشنواره بین المللی تئاتر فجر، در روز دوم چند اثر ایرانی و خارجی در بخش های تئاتر ملل، مرور تئاتر ایران در سال 95، میهمان، نسل نو، مسابقه بین الملل، مسابقه تئاتر جوان و مسابقه مرور تئاتر ایران به روی صحنه می روند.

چه نمایش هایی در روز دوم جشنواره تئاتر فجر اجرا می شوند؟

سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر در روز دوم جشنواره میزبان نمایش «قاقمان» به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی مرتضی نجفی است و گروه اجرایی از استان قزوین به جشنواره آمده اند و نمایششان را در ساعات 18:30 و 20:30 به روی صحنه می برند. این ثر نمایشی در بخش های مرور تئاتر ایران در سال 95و مسابقه مرور ایران حضور دارد.

سالن سایه میزبان نمایش «جزیره» به نویسندگی داریوش علیزاده و کارگردانی سعید دشتی است که در بخش مرور و میهمان به روی صحنه می رود و ساعات اجرای آن 17:00 و 19:00 است.این نمایش در دو بخش مرور تئاتر ایران در سال 95 و مسابقه تئاتر جوان حضور دارد.

«پنجگاه خون، خور، ملمداس» نمایشی به نویسندگی و کارگردانی علیرضا داوری که ساعات اجرای آن 17:30 و 19:30 است و در بخشهای مرور تئاتر ایران در سال 95 و مسابقه مرور تئاتر ایران به روی صحنه می رود.

تماشاخانه سنگلج میزبان نمایش«خاطرات هنرپیشه نقش دوم» نوشته بهرام بیضایی است که افشین زمانی آن را کارگردانی کرده است و ساعات اجرای آن 17:00 و 20:00 است. این نمایش در مسابقه تئاتر جوان و نسل نو حضور دارد.

در تالار هنر نمایش« سلفه» به نویسندگی عامر ابولهیل و احمد سعدون به کارگردانی عامر ابولهیل، اثری از کشور عراق در ساعات 17:00 و 19:00 اجرا می شود. این نمایش در بخش های تئاتر ملل و مسابقه بین الملل حضور دارد.

نمایش «دوازده» نوشته رجینالد رز به کارگردانی جواد خورشا در تالار مولوی به روی صحنه می رود و و ساعات اجرای آن 17:00 و 19:00 است. نمایش «دوازده» در بخش مسابقه تئاتر جوان و مرور تئاتر ایران در سال 95 اجرا می شود.

نمایش «مستأجر» به نویسندگی ستاره امینیان در تالار حافظ به روی صحنه می رود و ساعات اجرای آن 18:00 و 20:30 است و در بخشهای مسابقه بین الملل و مرور تئاتر ایران در سال 95 به روی صحنه می رود.

در تماشاخانه ایرانشهر دو نمایش به روی صحنه می روند که «حادثه در ویشی» نوشته آرتور میلر به کارگردانی منیژه محامدی یکی از آنهاست؛ که در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی به روی صحنه می رود و ساعات اجرای آن 17:00 و 20:00 است و در بخش تئاتر ملل حضور دارد.

«جاودانگی» به کارگردانی نیما دهقان اثری دیگری است که در دو سانس 18:00 و 20:45 در سالن استاد سمندریان به روی صحنه می رود و در بخش های مسابقه بین الملل و تئاتر مللل حضور دارد.

سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان نیز میزبان نمایش«خواب زمستانی » است اثری که لیلی عاج آن را نوشته و کارگردانی کرده است و ساعات اجرای آن 16:00 و 18:00 است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار