پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۱۲۳۳
تاریخ انتشار : ۰۸ : ۱۱ - ۱۸ دی ۱۳۹۵
تهیه کننده «لبخند رخساره» گفت: بعد از ضبط سکانس‌هایی در تهران به سمت انزلی سفر می‌کنیم و ضبط سریال را در این شهر مرزی به پایان می‌رسانیم.

به گزارش دیباچه، «زینب تقوایی» تهیه کننده سریال «لبخند رخساره» به نویسندگی سعید نعمت الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی درباره مراحل پایانی ساخت این سریال گفت: تقریبا 95 درصد از سریال را ضبط کردیم و «لبخند رخساره» اوایل بهار سال آینده از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر گروه تولید در منطقه فرمانیه تهران هستند و در این سکانس بخشی از اتفاق‌های خانه پدر صدرا را با حضور علیرضا آرا و علی نادربیگی مقابل دوربین می‌بریم.

«لبخند رخساره» بهاری شد!

تهیه کننده سریال «مدینه» افزود: بعد از ضبط سکانس‌هایی در تهران به سمت انزلی سفر می‌کنیم و ضبط سریال را در این شهرمرزی به پایان می‌رسانیم.

تقوایی همچنین بیان داشت: در انزلی بیشتر لوکیشن‌هایمان بیرونی است و حدود 6 روز به همراه اغلب بازیگران اصلی در آنجا مستقر هستیم.

وی با اشاره به نگارش متن‌ها توسط سعید نعمت الله نیز گفت: نویسنده همه قسمت‌ها را نوشته و تعداد کمی از سکانس‌ها در حال بازنویسی فیلم‌نامه است.

«لبخند رخساره» سریالی اجتماعی خانوادگی است که به کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش در بهار سال آینده از شبکه یک سیما آماده می‌شود.

کامبیز دیرباز، بهناز جعفری، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، مجید نوروزی، علیرضا آرا، مجید واشقانی، حمید هدایتی، داریوش سلیمی، (با معرفی) درسا بختیاری و (با حضور) پریوش نظریه، آتیلا پسیانی و مهدی سلطانی گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل اصلی تولید این سریال عبارتند از: مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، طراح لباس و صحنه: محمد صادقی، مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی، صداگذار: مهرداد جلوخانی، تدوینگر: امیر شیبان خاقانی، گروه کارگردانی: امیر حسین کهکشان، مجید مافی، سالار مرضیه، دستیار تهیه: محمد نبی تقوایی و عکاس: محمد دارایی.

این سریال همانند سایر آثار نعمت الله ملودرامی 30 قسمتی است. در خلاصه قصه سریال آمده است: هیچ‌گاه دوری، دوستی نمی‌آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود، به همدلی می‌رسند. قصه «لبخند رخساره» در تکریم خانواده به تصویر کشیده می‌شود. بهرنگ توفیقی بعد از تجربه‌های کارگردانی سریال‌های «مسیر انحرافی» «انقلاب زیبا» «پشت بام تهران»، حالا حضورش در ژانر خانوادگی را انتخاب کرده است. توفیقی که سبک خاص کارگردانی خود را در همه سریال‌هایش و حتی تدوین‌ها نشان داده است در «لبخند رخساره» نیز این سبک را ادامه می‌دهد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳