شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۱۱۲۱
تاریخ انتشار : ۲۳ : ۱۲ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
فرهاد فخرالدینی درباره بیماری عباس خسروی نوازنده ارکستر ملی گفت: من این موضوع را به مسئولان اطلاع دادم و انتظار دارم به شرایط این هنرمند رسیدگی شود.

به گزارش دیباچه، فخرالدینی آهنگساز و رهبر سابق ارکستر ملی ادامه داد: چند روز است که از بیماری آقای عباس خسروی - نوازنده پیشکسوت ویولن - مطلع شده‌ام. من این روزها سر کار نیستم، اما تا جایی که توانسته‌ام، از دوستان درخواست کرده‌ام که برای کمک به او تلاش کنند. به هر حال، ایشان سال‌ها برای موسیقی این کشور کار کرده و زحمت کشیده است و جا دارد به او توجه شود.

او تاکید کرد: در چنین شرایطی برای آدم‌هایی که عمر خود را صرف موسیقی می‌کنند، باید کاری انجام دهند.

فخرالدینی درباره وضعیت بیمه هنرمندان و پرداخت هزینه‌های سنگین درمان آن‌ها نیز اظهار کرد: وضعیت زیاد مشخصی نیست؛ من نیز چند وقت پیش در بیمارستان بستری بودم و هنوز آن رقمی را که باید، نتوانسته‌ام بگیرم. آن‌گونه نیست که این مبلغ‌ها بلافاصله توسط بیمه پرداخت.

این آهنگساز و رهبر ارکستر درباره فعالیت‌هایش نیز گفت: در حال حاضر به‌صورت شخصی در زمینه موسیقی فعالیت می‌کنم. کتابی را برای چاپ آماده می‌کنم و قرار است با ارکستر «مهرنوازان» اجرایی داشته باشیم که جزییات آن در یک نشست خبری اعلام می‌شود.

فرهاد فخرالدینی در انتظار شنیدن خبر خوب درباره عباس خسروی است!

پسرعموی این هنرمند نیز در این‌باره گفت: او ۲۳ آذرماه به علت تب و لرز و ناراحتی ریوی به اورژانس بیمارستان مراجعه کرد و به اصرار خانواده، او را در بخش بستری کردند. پس از چند روز، حال او بد شد و با وجود این‌که تحت درمان بود، سکته مغزی کرد.

رضا خسروی همچنین اضافه کرد: ما از طریق خانه موسیقی، موسسه هنرمندان پیشکسوت و دفتر موسیقی وضعیت ایشان را پیگیری کرده‌ایم.

الناز خسروی - دختر این هنرمند - نیز وضعیت پدرش را این‌گونه تشریح کرد: وقتی در بیمارستان حالش بد شد، دارویی به او دادند که حالش را بدتر کرد و دو یا سه آمپول به او تزریق کردند که باعث شد دهانش کف کند. حالش بدتر شد و او را به بخش مراقبت‌های ویژه نمی‌بردند و می‌گفتند، باید او را انتقال بدهید و ما نیز گفتیم مریض ما همین‌جا حالش بد شده و باید در همین‌جا درمان شود. ما خیلی اذیت شدیم تا او را به بخش آی‌سی‌یو بردند.

عباس خسروی نوازنده ویولن و متولد سال ۱۳۲۰ است. خسروی درجه دو هنری دارد و نوازنده ارکستر ملی است. او برادر گیتی خسروی - استاد آواز - است و سابقه فعالیت در رادیو و تدریس در رشته موسیقی را در کارنامه هنری خود دارد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار