به گزارش دیباچه، لشکری قوچانی گفت: مسئولین فرهنگی باید
فکری برای نحوه تبلیغات محصولات فرهنگی کنند. لشگری قوچانی تهیهکننده «هفت ماهگی» درباره
اکران فیلمش گفت: فیلم چهارشنبه 15 دی ماه در سینماها
اکران می شود این در حالی است که در فصل نامناسبی فیلم اکران می شود . متاسفانه درباره
«کوچه بی نام» هم همین اتفاق رخ داد.

وی ادامه داد: وزارت ارشاد برای این که
از اکران ها دخالت نکند به شورای صنفی نمایش سپرده است این شورا که افرادش از دوستان
ما هستند هم براساس نوبت فیلمها را اکران می کنند متاسفانه در چرخه اکران عدالتی وجود
ندارد . هر ساله با برگزاری جشنواره با تولیدات سینما آشنا ربرو می شویم و می توان
با یک برنامه ریزی درست می توان زمانهای نمایش فیلم را به درستی به فیلم ها ارایه
داد.
تهیه کننده «کوچه بی نام» گفت : اگر نگاهی
به تبلیغات فیلم ها داشته باشیم شاهد ورود شبکه های معاند از جمله تپش به تبلیغات آثار
سینمایی هستیم که موجب آسیب به سازندگان آثار می شود. علاوه بر شبکه «جم» شبکه های
دیگر هم تبلیغات فیلم ها را نشان می دهند به تازگی یک فیلم سینمایی در برنامه بی بی
سی معرفی شد متاسفانه هیچ ضابطه و قوانین مشخصی درباره تبلیغات فیلم ها وجود ندارد.
وی ادامه داد: طبق تحقیقات صورت گرفته بیشترین
تبلیغات در حوزه تئاتر براساس اینستاگرام، ماهواره و در درجه بعدی تبلیغات دهان به
دهان است . فیلم «هفت ماهگی» باران کوثری نقش اصلی فیلم را برعهده دارد و تیزر فیلم
هم بر اساس حضور ایشان طراحی شده ما تبلیغات این فیلم را به صدا و سیما ارایه دادیم
که هنوز جواب مشخصی به ما ندادند با توجه به مصاحبه اخیر آقای کوثری درباره ممنوع التصویری
خانواده ایشان بعید می دانم رسانه ملی تبلیغات فیلم «هفت ماهگی» رااز تلویزیون پخش
کند و من نمی دانم چگونه باید مخاطب را از اکران فیلم مطلع کنم .
لشکری قوچانی درخاتمه تاکید کرد: مسئولین
فرهنگی باید فکری برای نحوه تبلیغات محصولات فرهنگی کنند. شبکه های معاند از فقدان
قانون درست در حوزه تبلیغات سوء استفاده می کنند و سینمای ایران را با چالش مواجه می
کنند.