شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۶۹۶
تاریخ انتشار : ۳۴ : ۱۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵
اکران خصوصی «یک روز طولانی» به کارگردانی بابک بهرام بیگی در موزه سینما با حضور چهره‌های فرهنگ و هنر و اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش دیباچه، در ابتدای این مراسم هادی آفریده مستند ساز که اجرای برنامه را بر عهده داشت ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: یکصد و هشتمین آئین دیدار گروه سینمایی هنر و تجربه را با فیلمی از بابک بهرام بیگی بنام یک روز طولانی جشن می‌گیریم. حضور گرم و با انرژی شما قطعا به سینمای مولف کمک می‌کند. سپاسگزاریم از گروه هنر و تجربه بود که بی‌شک یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت فعلی است وامیدوارم چراغش سالیان سال برای سینمای ایران روشن بماند.

اکران خصوصی «یک روز طولانی» در موزه سینما برگزار شد

کارگردان فیلم نیز ضمن تشکر از حضور میهمانان گفت: از گروه خوبی که در این کار مستقل همراه من بودند ممنونم، از رضا تیموری مدیر فیلمبرداری و رضا بهبودی تشکر ویژه می‌کنم که اگر حضورشان نبود این فیلم ساخته نمی‌شد و همچنین از شبنم مقدمی عزیز از بازیگران توانمند سینما و تئا‌تر که متاسفانه ایران نیستند و علیرضا آرا که سر فیلمبرداری بودند نیز بخاطر تمامی همراهی‌هایشان ممنونم.

در ادامهٔ مراسم و پیش از نمایش فیلم فرهاد ورهرام مستند ساز پیشکسوت نیز با تشویق حاضرین روی صحنه رفت و اظهار داشت: من سالهاست فیلم سینمایی ندیدم اما امشب با افتخار برای دیدن این فیلم آمدم چون بابک بهرام بیگی انسان با معرفت و شریفی است که به مستند سازان کمک‌های زیادی کرده است و برایش آرزوی توفیق دارم.

لوریس چکناواریان، علیرضا شجاع نوری، ارد عطارپور، رضا بهبودی، جعفر صانعی مقدم، مهناز افضلی، وحید نیکخواه آزاد، میثم مزلقانی، نگار آذربایجانی، مونا زندی، مازیار فکری ارشاد، علیرضا برازنده، نیما کرمی، رامتین لوافی، افشین رضائی، شایسته ایرانی، حسین کندری، مرتضی یونس‌زاده، علیرضا رسولی‌نژاد، محمود رحمانی، مهدی حسینی نیا، بهرنگ دزفولی‌زاده، محمد احسانی، عطا مجابی، مازیار مشتاق گوهری، سمیرا می‌س مهندسان و انسیه ملکی از جمله میهمانان‌ایم مراسم بودند.

این فیلم در بخش مسابقهٔ ملی چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم یاس حضور دارد.

منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳