شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۴۲۰
تاریخ انتشار : ۰۶ : ۱۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵
ساعد سهیلی برای ایفای نقش اصلی فیلم سینمایی «ماهور» انتخاب شد.

به گزارش دیباچه، حمید زرگرنژاد کارگردان این فیلم ساعد سهیلی را به عنوان بازیگر اصلی پروژه جدید خود انتخاب کرده است.

به گفته کارگردان فیلم سینمایی "ماهور" حضور محسن تنابنده به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو در این فیلم منتفی شد و به دعوت ایشان ساعد سهیلی جایگزین این نقش شد. ساعد سهیلی امسال نقش اصلی فیلم جنجالی پنجاه كیلو آلبالو را بر پرده سینما داشت.

ساعد سهیلی جایگزین محسن تنابنده شد

حمید زرگرنژاد کارگردان این فیلم سینمایی گفت: از آنجا که اکثر سکانس ها و بازی نقش اصلی پر تحرک بود، سهیلی را جایگزین کردیم. با توجه به شناخت قبلی و بازی ها و سوابق درخشان سهیلی انتخاب مناسبی بود. اگر چه ساعد سهیلی برای مدتی به فرانسه رفته بود اما با دعوت زرگرنژاد به ایران برمی گردد.

همچنین در ادامه روند کار این پروژه سینمایی مونا فرجاد و محسن افشانی و مهدی صباحی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی قرارداد بسته و تست گریم داده ‌اند و به جمع عوامل این فیلم پیوستند.

«ماهور» عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد است که به موضوعی عاشقانه می‌پردازد. «ماهور» دومین فیلم بلند سینمایی حمید زرگرنژاد است و علیرضا جلالی و حمید آخوندی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

پیش از این حضور بازیگرانی چون کامران تفتی، بهاره کیان افشار، داریوش ارجمند، سعید آقا خانی، میترا حجار، علی اوسیوند، یوسف مرادیان و مالك سراج در این فیلم مشخص شده بود. در خلاصه داستان ماهور آمده است : در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می شود تا یك روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور؛ قاچاقچی ایرانی عروس هوربه نام ماهور را می دزد...دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، دستیار اول کارگردان : ماکان رضایی پور ، تدوین: کاوه ایمانی، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، مدیر تولید و برنامه ریزی : محمد عفراوی ، طراح صحنه: بهزاد آدینه، طراح لباس : سارا خالدی ،عکاس: مهدیه لطیفی، تدوین : کاوه ایمانی، منشی صحنه: مرضیه آذری، موسیقی: ستاراورکی، جلوه ه های ویژه میدانی : حمید رسولیان، جلوه های وىژه بصری: بهنام خاكسار ، صدا گذار : آرش قاسمی، صدا بردار: حسین بشاش، مدیر تداركات: فرامرز رضایی، استوری بورد آرتیست : محمد فلاحت دار و مشاور رسانه ای : لیلا افشار. تصویر برداری این پروژه سینمایی با داستانی عاشقانه حدود دوماه طول خواهد کشید. همچنین گروه سازنده برای محسن تنابنده این هنرمند عزیز، آرزوی بهبودی و سلامتی را دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار