سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳  |  Tuesday, 16 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۲۸۳
تاریخ انتشار : ۵۷ : ۱۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
سعید خندق‌آبادی گفت: فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی هفته اول ربیع الاول توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش دیباچه،سعید خندق آبادی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری در مورد سیاست انتخاب فیلم ها برای پخش در نمایش خانگی گفت: همانطور که اساس کار حوزه هنری در موسسه بهمن سبز در پخش فیلم ها در سینماها حمایت از سینمای خانواده است در عرصه پخش فیلم ها در شبکه نمایش خانگی هم این قانون حفظ می شود.

وی ادامه داد: فیلم های خانوادگی که حاشیه ندارند و از ساختار شریف و انسانی برخوردار هستند و همینطور از گیشه خوبی برخوردارند و بتوانند هزینه رایت خود را برگردانند ، در موسسه هنرهای تصویری حوزه هنری قابل عرضه هستند.

مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره:توزیع بیست فیلم در سال 95/توزیع «دختر» از هفته آینده

خندق آبادی همچنین افزود: ما در موسسه هنرهای تصویری سوره به دنبال کسب سود نیستم ؛تلاش ما بر این است که محصول به بهترین شکل در این شبکه به مخاطب عرضه شود و سرمایه اصلی آن بازگردانده شود. در واقع در این میان تهیه کننده به حقوق اصلی خود می رسد و ما هم تلاش می کنیم که فیلم ها با بهترین تیراژ به مخاطب توزیع شود.

وی در بخش دیگری از صحبت خود در مورد فیلم هایی که در این موسسه به مخاطب عرضه شده گفت: تاکنون عناوین مختلفی از فیلم ها در این شبکه عرضه شده، به عبارت دقیق تر در سال 95 مسئولیت عرضه بیست فیلم را در شبکه نمایش خانگی بر عهده داریم که تا به اینجای سال ده فیلم توسط موسسه هنرهای تصویری سوره توزیع شده که «حکایت عاشقی»، «شیر تو شیر»، «عشق و جنون»، «استرداد»، «پایان خدمت» ، «زاپاس»، «دربست»، «دلبری»، «ماهی سیاه کوچولو»، «هیهات» از این دست فیلم ها بوده اند.

او همچنین در مورد میزان استقبال مخاطب از فیلم های توزیع شده نیز گفت: به عنوان نمونه فیلم «شاهزاده روم» که استقبال خوبی از آن شده و به تیراژ فروش بالایی هم دست پیدا کرد که تهیه کننده پیش بینی چنین فروش بالایی را هم نمی کرد .همینطور فیلم «زاپاس» که با سیصد هزار نسخه به شبکه نمایش خانگی ارائه شد و انصافا استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد.

مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره با تاکید دوباره بر اینکه فیلم ها در این موسسه با بالاترین تیراژ و بهترین نحوه به مخاطب عرضه می شود گفت: مهمترین نکته ای که در مورد میزان استقبال باید به آن توجه داشت اینکه فیلمی که در سینما از آن استقبال شود در شبکه نمایش خانگی هم مورد توجه قرار می گیرد و بالعکس فیلی که گیشه آن در سینماها مناسب نباشد مردم در شبکه نمایش خانگی از آن استقبال نمی کنند

وی ادامه داد: خوشبختانه فیلم «زاپاس» با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده اما فیلم «دلبری» که این اواخر در این موسسه منتشر شده آمار امیدوار کننده ای به لحاظ جذب مخاطب نداشته است.

خندق آبادی گفت: آخرین فیلمی که از شبکه نمایش خانگی توزیع کردیم فیلم «هیهات» است که همزمان با اربعین حسینی متناسب با حال و هوای تاثیر گذار این ایام به مخاطب عرضه شد و همچنین فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی سید رضا میرکریمی هفته اول ربیع الاول توسط موسسه هنرهای تصویری سوره توزیع می شود.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲