پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۳۳۰۷
تاریخ انتشار : ۳۸ : ۱۵ - ۱۴ دی ۱۳۹۴
گروهی به نام Hive-CM۸ از دردسری که با هك و انتشار فيلم «هشت نفرت انگيز» درست كرد متاسف است، اما می‌گوید این کار آن‌ها به فروش فیلم کمک کرده است.




 

دیباچه:

 

US director Quentin Tarantino poses during the photocall of the movie "Inglourious Basterds" in competition at the 62nd Cannes Film Festival on May 20, 2009.     AFP PHOTO / FRANCOIS GUILLOT (Photo credit should read FRANCOIS GUILLOT/AFP/Getty Images)   Original Filename: DV_To_Getty_2749625_0.jpg

 

مهر نوشت: گروهی که فیلم‌های «هشت نفرت‌انگیز»، «کمبود بزرگ»، «اسپکتر»، «کرید» و فیلم‌های بزرگ دیگر را به صورت غیرقانونی روی اینترنت منتشر کرد و آن‌ها را برای دانلود در دسترس گذاشت، ظاهرا برای انتشار غیرمجاز جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو که خیلی هم در رسانه‌ها خبرساز شد، متاسف است.

این گروه که Hive-CM۸ نام دارد بیانیه‌ای را منتشر کرد تا بتواند برای این کار معذرت‌خواهی کند و گفت: «واقعا برای مشکلاتی که به وجود آوردیم متاسفیم. ما نمی‌خواستیم نظری درباره رخدادهای اخیر بدهیم اما حالا احساس می‌کنیم که باید این کار را بکنیم. ببخشید که ناامیدتان می‌کنیم، اما هیچ هک یا چیزی مانند آن وجود نداشت. ما کپی فیلم‌ها را از یک نفر در خیابان خریدیم و هیچ گونه رمزشکنی هم مورد نیاز نبود. ما مسلما تنها کسی نبودیم که فیلم را پخش کردیم.

این گروه همچنین سعی کرد دلیل خود برای نشت کردن بسیاری از فیلم‌های رقابت‌کننده در فصل اسکار را هم توضیح بدهد و گفت خیلی ساده می‌خواست «این فیلم‌ها را با مردمی که به اندازه کافی ثروتمند نیستند یا نمی‌توانند تمام فیلم‌های نامزدشده را در سینما ببینند» سهیم شود.

با این حال از سوی دیگر، Hive-CM۸ گفت باور دارد که انتشار غیرقانونی فیلم‌ها و توجه رسانه‌ای که با آن همراه می‌شود، در نهایت به نفع صنعت فیلم تمام خواهد شد. این گروه نوشت: «از آنجا که حالا همه دارند درباره هشت نفرت‌انگیز صحبت می‌کنند، ما فکر نمی‌کنیم تهیه‌کنندگان آن پول زیادی از دست بدهند و به شما می‌گوییم چرا. ما در حقیقت فکر می‌کنیم این کار باعث به وجود آمدن یک توجه عظیم رسانه‌ای شده که از جنگ ستارگان جدید هم بیشتر در اخبار، رادیو و روزنامه‌ها حضور دارد و هزینه این کار تبلیغی رایگان بود. بگذارید بگوییم ۵ درصد مردم می‌خواستند این فیلم را تماشا کنند، حالا به خاطر موج رسانه‌ای که ما غیرعمدی به وجود آوردیم، باور داریم که حالا ۴۰ درصد مردم این فیلم را در سینماها تماشا خواهند کرد چون همه دارند درباره‌اش صحبت می‌کنند و همه می‌خواهند فیلمی که این همه سر و صدا به پا کرده را ببینند. این مسلما باعث افزایش فروش بلیت‌های سینما می‌شود.»

در پایان، این گروه از فیلم «هشت نفرت‌انگیز» تجلیل و از تارانتینو به خاطر ساختن «یک فیلم وسترن فوق‌العاده، هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده» تشکر کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳