پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۳۲۱۳
تاریخ انتشار : ۳۵ : ۱۵ - ۰۹ دی ۱۳۹۴
تهیه‌کننده سریال در حال پخش «معمای شاه» درباره‌ی درگذشت ناگهانی بازیگر این سریال ابراز ناراحتی کرد و درباره‌ی جایگزین نقش این هنرمند فقید در این مجموعه تاریخی، توضیحاتی را ارائه داد.




 

دیباچه:

 

معمای شاه

 

 

 

ایسنا نوشت: علی لدنی گفت: آقای مومنی مرد سرحال و پرانرژی و اهل ورزش بود. هنوز باورم نمی‌شود که ایشان از بین ما رفته است و از خبر درگذشت وی خیلی ناراحت شدم. او اخلاق و رفتار خوبی داشت و انسان شریفی بود. پیش از این مدت‌ها قبل مرحوم خسرو فرخزادی از دیگر بازیگران «معمای شاه» از بین ما رفت و اکنون جا دارد بگویم این دو عزیز جزو بازیگران و شخصیت‌های خوب ما در «معمای شاه» بودند که همه از آنها راضی بودند اما متاسفانه از میان ما رفتند.

وی سپس یادآور شد که پیش از «معمای شاه»، در سریال «تبریز در مه» و همچنین در یک الی دو کار دیگر با مرحوم مومنی همکاری داشته و این هنرمند تازه درگذشته همیشه نقش‌هایش را به خوبی ایفا می‌کرد.

تهیه‌کننده «معمای شاه» همچنین درباره‌ی اینکه نقش ناتمام ولی‌الله مومنی در این مجموعه چه می‌شود‌؟ پاسخ داد: ایشان در این سریال دو شخصیت بازی می‌کردند و تاکنون هم پلان‌های زیادی با او داشتیم. شخصیت اول مرحوم مومنی، سفیر روسیه در ایران بود که چندی پیش نقشش به پایان رسید که جایگزینی این نقش کار بسیار سختی بود اما نقش دوم ایشان نقش یک آژان و در واقع یک پلیس در دوران‌های مختلف بود که طبیعتا راحت‌تر می‌توانیم برای نقشش جایگزین داشته باشیم.

لدنی در پایان در پاسخ به اینکه چگونه برای ایفای نقش در سریال «معمای شاه» به مرحوم مومنی رسیدند؟ خاطرنشان کرد: بیشتر به این خاطر که آقای مومنی همیشه نقش‌هایش را خوب بازی می‌کرد؛ ضمن اینکه چهره‌ای داشت که با نقشی که ما برایش در نظر گرفته بودیم هم‌خوانی داشت و مناسب کار بود.

ولی الله مومنی- بازیگر پیشکسوت سینمای ایران - که این روزها در حال ایفای نقش در سریال «معمای شاه» بود، روز گذشته بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار