جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۹۷۱۰
تاریخ انتشار : ۰۵ : ۱۳ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
در ادامه حضور بازيگران سرشناس؛
دیباچه: تلاش شبانه روزی عوامل توليد سریال تلویزیونی «آرام می گيريم»، برای رسیدن به پخش در آذر ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیباچه، به نقل از روابط عمومی مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم»، در ادامه روند توليد مجموعه تلویزیونی «آرام می گيريم» به كارگردانى روح اله سهرابى و تهيه كنندگى فرهاد گلى، حسن جوهرچی نیز در جمع بازيگران پرشمار و سرشناس اين سريال، مقابل دوربین رفت.

جوهرچى ایفاگر نقش بهزاد است كه عليرغم وضعيت مالى مناسب، در زندگى شخصى خود دچار مشكلات و مصائبى است كه خانواده او را كاملا متلاشى كرده است.

این روزها  عوامل تولید مجموعه تلویزیونی «آرام مى گيريم» که در تلاش برای رسیدن به پخش آذر ماه از شبکه دو سیما شبانه روز کار می کنند در شهرك راه آهن هستند و سكانس هاى مربوط به اين لوكيشن را با حضور بازيگرانى چون حسن جوهرچى، ليلا اوتادى، ثريا قاسمى، هوشنگ توكلى، شهرزاد كمال زاده و مهدى سلوكى تصويربردارى می کنند.

دیباچه - آرام می‌گیریم

علاوه بر بازیگرانی که از آنها نام برده شد، آتیلا پسیانی، مجید صالحی، لعیا زنگنه، آشا محرابى، على اوسيوند، کامران تفتی، نگار عابدی، محمد فیلی، مونافرجاد، میرطاهر مظلومی، حمید هدایتی، نسرین نکیسا، محمود مقامی، مهدی ماهانی، بهزاد رحيم‌خانى، ارسلان قاسمی، شهربانو موسوی، سعیده رودبارکی، حسین اکبری، مهسا هاشمی، سیامک اشعریون و ... از جمله دیگر نقش آفرینان این سریال پر بازیگر و پر لوکیشن هستند.

سريال «آرام مى گيريم» برخوردار از قصه اى اجتماعى است كه در خلال آن ريشه هاى اصلى از هم گسيختگى خانواده ها و به تبع آن جامعه مورد كالبدشكافى قرار مى گيرد و در روند داستان اتفاقات تلخ و شيرين بسیاری رخ مى دهد که سرانجام با ورود يك قوه ى عاقله و تاثيرگذار به متن اتفاقات، اوضاع به گونه اى ديگر رقم می خورد.

فرهاد گلی، تهیه کننده «آرام می گیریم» نیز در این خصوص معتقد است: به نظرم مخاطبین امروز تلویزیون كه با وجود شبکه های مختلف داخلی و خارجی حق انتخاب بسیاری پيش روى خود دارند به راحتى نمی توانند از تماشای این سریال گذر کنند، چرا که قصه ى «آرام می گیریم» در كنار تعلیقات و کشمکش های جذاب و پرداختن به مسايل مختلف مبتلا به اجتماعى، به خطوط عاشقانه و عاطفى بين شخصيت ها نيز توجه ويژه اى دارد و بویژه اینکه در این وانفسای اجتماعی، پیام روشن و امید بخشی را به خانواده ها و سرانجام جامعه می رساند.

سریال «آرام می گیریم» محصول مشترک انجمن سينماى انقلاب و دفاع مقدس و گروه فيلم و سريال شبکه دو سیماست که در  42 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از این شبکه تولید می شود.

این مجموعه تلویزیونی توسط فریدون فرهودی و فروغ فروهیده، بر اساس فیلمنامه «آرام می‌گیریم» نوشته روح اله سهرابی و سید مرتضی مصطفوى به نگارش درآمده است.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی / مدیر تصویربرداری: محمد ناصری / مدیر تولید: ایرج طایفه غلامی / طراح صحنه و لباس: رضا درگزی / طراح گریم: زهره سیه پوش / مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی /  آهنگساز: محمد محمدعلی / تدوین: موحد شادرو ـ نوید توحیدی / دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی / دستیار دوم كارگردان: علی بی آبی- على غياثوند / مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی/ منشی صحنه: مينا زرپور / تصويربردار: فردين ناصرى/ دستيار لباس: مهسا شكيب / مجرى گريم: محمد سيه پوش، مينو قبادى / عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پیام نصیری خرم / مدیر روابط عمومی: رسول شادمانی / مجری طرح: افق رسانه پاسارگاد.

 

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار