پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۹۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ : ۲۱ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴
شبکه چهار سیما برای تعطیلات آخر هفته مجموعه‌ای از تئاترهای تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی را روی آنتن می‌برد.



دیباچه :

تئاترهای تلویزیونی «باد سرخ، زخمه بر رمل، مسافر و عشق به افق خورشید» از چهارشنبه تا شنبه هر شب ساعت 24 روی آنتن می‌رود. همچنین فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «قصه‌ها و واقعیت‌ها، سارا و اشک انار» نیز از پنجشنبه تا شنبه هر شب ساعت 20 و 30 پخش می‌شود.

بنابر این گزارش، چهارشنبه تئاتر تلویزیونی «باد سرخ» پخش می‌شود. این نمایش بخشی از داستان زندگی حضرت یوسف (ص) را توسط برادرانش بازگو می‌کند.

نمایش «زخمه بر رمل» نیز به کارگردانی و هنرنمایی آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی پنجشنبه به روی آنتن می‌رود. صحنه‌های مربوط به این نمایش تلویزیونی در کویر مرنجاب (نزدیک کاشان) تصویر‌برداری شده‌ است.

همچنین تئاتر تلویزیونی «مسافر» به کارگردانی مهرداد توکلی نیز پخش خواهد شد. این نمایش زندگی زوج جوانی که به تازگی صاحب فرزند شده‌ است را روایت می‌کند.

دیباچه - تله تئاتر

روز شنبه «عشق به افق خورشید» به کارگردانی حسین فرخی از این شبکه پخش می‌شود. این تئاتر تلویزیونی زندگی دانشجویی طلبه در شهر نجف را به تصویر می‌کشد.

شبکه چهار سیما روز پنجشنبه ساعت 20 و 30 فیلم «قصه‌ها و واقعیت‌ها» را روی آنتن می‌برد. ماجرای فیلم از این قرار است که احمدی در پی احضار بی‌موقع رئیس اداره‌اش و در مسیر رفتن به محل کار با یک تریلی حامل آهن تصادف می‌کند و کشته می‌شود. در این میان با آدم‌هایی آشنا می‌شویم که به نوعی در رخ دادن این حادثه نقش داشته‌اند. این تله‌فیلم نوشته حجت قاسم‌زاده اصل است و مهدی هاشمی، آتنه فقیه نصیری، امین زندگانی، مریم بوبانی، امیرحسین مدرس، شبنم معززی نیا، رضا آحادی، مجید مشیری، شیوا خسرومهر، حسین سلیمانی، منوچهر علی پور، خسرو فرخزادی، نوبر قنبریان، گلاره سمندر، علی میانجی و بازیگر خردسال رژینا قاسم زاده اصل در آن ایفای نقش می‌کنند.

همچنین علاقه‌مندان به آثار سینمایی می‌توانند جمعه بیننده «سارا» با هنرنمایی امین تارخ، خسرو شکیبایی، نیکی کریمی و یاسمین ملک نصر و کارگردانی داریوش مهرجویی باشند. داستان این فیلم از نمایش‌نامه خانه عروسک اثر هنریک ایبسن الهام گرفته شده است. در خلاصه داستان سارا آمده است: حسام برای درمان بیماری‌اش مجبور است به خارج از کشور سفر کند. سارا همسر او مخارج سفر او را تامین می‌کند، اما می‌گوید که این پول را از محل ارثیه پدرش به دست آورده است و ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳