چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۸۰۸۴
تاریخ انتشار : ۲۲ : ۱۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: احسان علیخانی، مرجانه گلچین، سیاوش خیرایی و معصومه کریمی به تماشای کنسرت بزرگ محمد علیزاده به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران نشستند.

به گزارش دیباچه، چهارمین و آخرین روز از سری جدید کنسرت بزرگ شهریور ماه محمد علیزاده خواننده سرشناس و پرکار موسیقی پاپ و گروه ارکسترش به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» و مؤسسه پخش «هنر شهر»؛ در حالی شب گذشته سه‌شنبه 15 شهریور ماه جاری در دو سانس مختلف 20 و 23 در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که در سانس دوم آن، احسان علیخانی مجری برنامه «ماه عسل»، تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون از جمله؛ مرجانه گلچین، سیاوش خیرایی و معصومه کریمی، شهاب اکبری خواننده، آهنگساز و تنطیم کننده موسیقی پاپ، عظیم روحانی نوازنده گیتار کلاسیک و حامد کولیوند خواننده و آهنگساز جوان موسیقی پاپ از میهمانان ویژه این کنسرت بود.

محمد علیزاده در این کنسرت‌، ترانه‌های محبوب و پرطرفدار خود از جمله؛ «بی تو آینده»، «هواتو کردم»، «احساس»، «برادر»، «فکرش هم نکن»، «کجا میری»، «بی حوصله»، «حس آرامش»، «همینکه هست»، «برگرد» و «جز تو» از آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» را برای علاقمندان خود اجرا کرد.

دیباچه-محمد علیزاده


روزهای تلخ زندگی‌ام را یادداشت می‌کردم

در بخشی از این کنسرت، محمد علیزاده قبل از خوانده آهنگ «برگرد» برای خدا با اشاره به حضور خدا در زندگی‌اش گفت: هر چقدر سنم بیشتر می‌شود و یا در شغلم بیشتر پیشرفت می‌کنم؛ دیگر یقین پیدا می‌کنم که هر آنچه به دست آورده ام از لطف و عنایت خدا بوده است. زندگی‌ام را که مرور می‌کنم، از آن موقعی که موزیک را شروع کرده‌ام و موقعی که دوست داشتم موسیقی کار بکنم، چون من یک در دفتری دارم که بعضی وقتها یکسری از چیزها را می‌نویسم و بخصوص روزهایی که برایم تلخ بوده است را یادداشت می‌کنم تا موقعی که دنیا به کامم شیرین شد در شیرینی آن غرق نشوم و یادم باشد که از کجا آمده‌ام.

 

آرزویم این است که آدم خوبی باشم از این دنیا بروم

وی همچنین گفت: چون شهرت در عین خوب بودنش خیلی چیز بدی است؛ اگر حواست نباشد تو را از آدم بودن دور می‌کند من دوست ندارم خواننده خوبی باشم، من دوست دارم آدم خوبی باشم و تنها آرزویی که من همیشه در تنهایی‌های خود از خدا می‌خواهم این است که هر موقعی که صلاح دانست و من را از این دنیا ببرد من را آدم خوبی از

این دنیا ببرد و دوست ندارم که آدم بدی باشم.

دیباچه-احسان علیخانی


علیزاده در بخش دیگری از سخناش گفت: آرزوی همه ماهایی که در روی این استیج ایستاده‌ایم این بود و خواب آن را می‌دیدیم و برای آن روؤیاپردازی می‌کردیم که یکروزی در اینجا بایستیم و آوازه‌خوان مردم باشیم. ولی بعضی‌ها که بزرگ می‌شویم یادمان می‌رود که چی بودیم. خدا اگر نگاهش را از زندگی ما بردارد خیلی بد می‌شود، امیدوارم که

همگی دلهای بزرگی داشته باشیم.

دیباچه-محمد علیزاده


آلبوم جدید و عاشقانه‌های آن

این خواننده موسیقی پاپ در پایان چهارمین و آخرین روز از سری جدید کنسرت بزرگ شهریور ماه گفت: امیدوارم که با انتشار آلبوم جدید و عاشقانه‌های آن، آن را دوستا داشته باشید.

در این کنسرت، علی‌ شهبازی ـ نوازنده گیتار الکتریک و سرپرست گروه، امیرحسین اویسی ـ رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، اشکان موسوی ـ نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده ـ نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی ـ نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر ـ نوازنده لانچ پد، علی‌ پورنگهبان ـ نوازنده گیتار باس، ایمان ذاکری ـ نوازنده درامز و سعید عباسی ـ نوازنده کیبورد، با سازهای خود محمد علیزاده را همراهی کردند.

محمد علیزاده سال گذشته در 27 سانس مختلف در تهران، برای علاقمندان به موسیقی پاپ برنامه اجرا کرده بود که رکوردار برگزاری کنسرت در پایتخت به شمار می‌رود  و با توجه به برگزاری 8 سانس اخیر اجرای این کنسرت تابستانی در روزهای 13 و 14 و 15 و 16 شهریور ماه جاری در واقع تاکنون این خواننده موفق و پرکار موسیقی پاپ در 22 سانس برنامه اجرا کرده است و به رکورد دیگری در اجراهای خود در تهران نزدیک می‌شود.

 

برای اطلاع بیشتر:

کانال رسمی شرکت موسیقی «ایران گام» در تلگرام:

https://telegram.me/irangaamcompany

 

عکس‌ها: منصور جهانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار