شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۳ : ۰۸ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴
من با «آریان» اصلا تجربه تلخی ندارم. ما در فصل آخر کار با این گروه با یک بی انصافی مواجه شدیم

دیباچه : 

رجب پور با بیان این نکته که تجربه مدیریت گروه هایی چون «آریان» و بنیامین بهادری به او در ارائه چنین طرحی کمک قابل توجهی کرده است، بیان کرد: من با «آریان» اصلا تجربه تلخی ندارم. ما در فصل آخر کار با این گروه با یک بی انصافی مواجه شدیم زیرا من در هر دوره آنچه به گروه آریان پرداخت کردم از حد معمول هم بیشتر بود. اتفاقا در این مورد هم مدارک دارم. من امروز باز هم می گویم اگر آریانی ها بخواهند دور هم جمع شوند و کاری کنند، من هیچ مشکلی با کار کردن آنها ندارم. اما اعتقاد دارم علی پهلوان کنار پیام صالحی قرار نمی گیرد چون هیچ ربطی به هم ندارند. در حال حاضر هم گروه به دو بخش تقسیم شده که هر کدام از اینها ساز خود را می زنند. گروهی که جناب پیام صالحی مسئول آن است تصور کرد با خراب کردن من می تواند از نردبان آریان بالا برود که فکر می کنم با انتشار آلبوم جدیدش واقعیت هایی برای او مشخص شد. سر من بابت تمام کارهایی که برای آریان انجام دادم، بالاست. ما هر آنچه به آریان پرداخت کردیم حتی چند برابر معمول دستمزدها بوده است. وقتی آریانی پیش من آمدند می خواستند آلبوم خود را با یک میلیون تومان واگذار کنند، اما بابت همان آلبوم ۲۹ میلیون تومان دریافت کردند.


111


مهر نوشت مدیرعامل مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری در بخش دیگری از صحبت های خود به ماجرای مجوز نداشتن تعدادی از خوانندگان به اصطلاح زیر زمینی اشاره کرد و گفت: من معتقدم در حوزه فرهنگ باید یک آشتی ملی اعلام شود و یک جایی از تقصیرات جوانانی که دانسته یا غالبا نادانسته کار غیر اصولی انجام دادند، گذشت کرد البته باید آنها بدانند که در چه مسیری باید گام بردارند و در گذشته چه اشتباهاتی انجام داده‌اند.


وی در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد:  بیش از بیست سال است که شرایط اداری صدور مجوزهای موسیقی نه تنها بهتر شده بلکه بدتر هم شده است. متاسفانه به جای اینکه تکنولوژی و سرعت داده های اینترنتی به ما کمک کند که کارهای خود را راحت تر انجام دهیم شرایط دست و پاگیرتر هم شده است. به همین جهت ما در مجمع صنفی خودمان پیشنهادهایی داریم که می تواند در تسریع روند صدور مجوز کمک قابل توجهی کند. به طور حتم در روزهای آینده پیرامون این موضوع طرح ها و پیشنهاداتی ارائه می شود که می تواند راهگشای خوبی در حوزه اجراهای زنده و آلبوم های موسیقایی باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار