يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳  |  Sunday, 22 September 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۷۷۷۷
تاریخ انتشار : ۵۶ : ۱۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: سید سجاد قافله باشی، مدیر خانه فیلم داستانی از اتمام مراحل فیلم برداری فیلم کوتاه «کارگران مشغول کارند» در خانه فیلم داستانی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش دیباچه، مدیر خانه مستند داستانی موضوع این فیلم کوتاه را مرتبط با ترویج خرید و استفاده از کالای ایرانی دانست و گفت: در این کار بر تأثیر خرید و استفاده از کالای ایرانی روی رونق کسب و کار و تولید تمرکز کرده‌ایم و تلاش داریم با گسترش این فرهنگ، در ترویج عملی اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

قافله باشی استفاده از استودیو پرده سبز را وجه تمایز این کار نسبت به سایر تولیدات خانه فیلم داستانی مطرح کرد و افزود: به دلیل فضای مد نظر برای این فیلم کوتاه و عدم امکان فیلمبرداری مناسب در آن، تصمیم گرفتیم تا از استودیو پرده سبز و جلوه های ویژه کامپیوتری برای نمایش فضای کارخانه استفاده کنیم تا انشاالله در صورت موفقیت در این کار بتوانیم از تجربه آن در سایر کارهای خانه فیلم داستانی بهره ببریم.

دیباچه-کارگران مشغول کارند


وی مدت زمان تقریبی این فیلم کوتاه را 10 دقیقه تخمین زد و ادامه داد: اکنون فیلم برداری کارگران مشغول کارند به اتمام رسیده است و در مراحل پس تولید هستیم ولی با توجه به زمان بر بودن مراحل ضبط در استودیو پرده سبز، امیدواریم تا یک ماه آینده این کار را به اتمام برسانیم.

گفتنی است فیلم کوتاه کارگران مشغول کارند به کارگردانی محمد اسفندیاری و مدیریت تولید حسین شیرعلی در خانه مستند انقلاب اسلامی در حال تولید است و تا پایان مهر ماه برای پخش از شبکه‌های سیما آماده خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
"بابک خواجه پاشا" کارگردان فیلم " در آغوش درخت" در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

اصلاح ذائقه فرهنگی هنری، همت و حمیت آموزش و پرورش را می‌طلبد/ با محدود کردن آثار کمدی، نمی‌توان به مخاطب دیکته کرد تا ژانر‌های دیگر را ببینند!

۰۹:۰۵  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با "جواد قارایی "کارگردان و تهیه کننده موفق مجموعه" ایرانگرد"

صدا و سیما و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از تولید " ایرانگرد کوچک " حمایت نکردند / آقای مدیرعامل، به یکباره حتی جواب زنگ‌هایم را نداد!

۱۶:۳۰  -  ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
مدیرکل دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری بنیاد شهید در گفتگو با دیباچه:

نمایشگاه تصویرسازی شهدای مدافع حرم تا پایان هفته دفاع مقدس در ایستگاه‌های مترو تهران برگزار می‌شود/ استقبال بی‌نظیر مردم از برگزاری نمایشگاه

۰۹:۰۳  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
سینا حجازی خواننده مطرح کشورمان خبر داد

صدرالدین حجازی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از میان ما رفت

۱۸:۲۶  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
آیا صدا و سیما می‌تواند جای خالی عطاران و مدیری را پر کند؟

شیرین کاری جدید اکبر عبدی، کمدین همه فن حریف در سریال جدید منوچهر هادی + عکس

۱۵:۱۴  -  ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
پرطرفدار ترین ها