سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 23 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۶۷۱
تاریخ انتشار : ۵۷ : ۰۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴
کوروش سلیمانی بازیگر سریال «آسمان من» که از شبکه سه پخش می شود جزئیاتی از تصویربرداری صحنه سقوط هواپیما در این سریال را که حدود دو روز زمان برد، توضیح داد.

دیباچه :

کوروش سلیمانی  با اشاره به سریال «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج که در حال پخش از شبکه سه سیما است، گفت: من در ماه های آخر به این سریال رسیدم و حدود دو قسمت در این کار بازی کردم چون این سریال هم بازیگران اصلی دارد و هم بازیگران فرعی و مهمان که در طول پروژه در آن حضور داشتند.

وی درباره این سریال و مشکلات ساخت آثار اکشن و جاسوسی عنوان کرد: ساخت سریال های اکشن زحمات زیادی را می طلبد، در حالت ابتدایی هماهنگ کردن برای اینکه منزلی مسکونی به لوکیشن یک سریال تبدیل شود سختی های بسیاری دارد و حالا در «آسمان من» عوامل این کار مدتی را در یک هواپیما که سازمان هواپیمایی کشور در یک تعامل خوب در اختیار آنها قرار داده بود حضور داشتند و شب و روزهای سختی در این سریال پشت سر گذرانده شد که شاید در چشم مخاطب دیده نشود.

دیباچه - آسمان من

مهر نوشت بازیگر مجموعه تلویزیونی «نرگس» با اشاره به صحنه ای از سریال که هواپیما در آن سقوط می کند، یادآور شد: صحنه سقوط هواپیما بیشتر از یک دقیقه طول نکشید اما برای همین یک دقیقه ما دو روز درگیر کار بودیم تا بتوانیم بهترین موقعیت ها را از سقوط یک هواپیما به تصویر بکشیم و دیالوگ ها را هم بیان کنیم.

وی همچنین به صحنه سقوط هواپیما روی زمین پوشیده از برف اشاره و بیان کرد: این برف ها واقعی نبودند و باید ساخته می شدند که خوشبختانه با جلوه های ویژه میدانی و کامپیوتری تلاش خوبی برای درآوردن این صحنه و ساخت این برف ها انجام شد و در کار نتیجه هم داد.

بازیگر سریال «فاکتور هشت» در پایان درباره چگونگی حضورش در این پروژه توضیح داد: من علاقه بسیاری داشتم که با محمدرضا آهنج همکاری داشته باشم و برای حضور در سریال «آسمان من» نیز سه نقش به من پیشنهاد شد که به دلیل مشغله های کاری دو نقش را نتوانستم بپذیرم و بار سوم توانستم نقش یک بادیگارد را در سریال ایفا کنم. من تاکنون چند سریال پلیسی و اکشن بازی کرده بودم و برای پذیرفتن نقش هم ویژگی ها و دلایلی را در نظر می گیرم.

سریال «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج و نویسندگی هومان فاضل، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که پیش از این در نوروز از شبکه افق پخش شد. در این مجموعه ۳۰ قسمتی بیش از ۷۵ بازیگر همچون حامد بهداد، امین حیایی، دانیال حکیمی، پژمان بازغی، سروش صحت، آتیلا پسیانی و حسن پورشیرازی ایفای نقش می کنند. حامد زمانی خوانندگی تیتراژ جدید این سریال را بر عهده داشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار