جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۳۱۱
تاریخ انتشار : ۱۹ : ۲۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
طی چهل و هشت ساعت گذشته خبرها و گزارش‌های متعددی در رسانه‌های مختلف منتشر شد مبنی بر اینکه انتشار آثار برخی خوانندگان داخلی در یک وبسایت غیرمجاز جنجالی شده است .دیباچه :

روز گذشته دکتر «علی مرادخانی»، معاون هنری وزارت ارشاد، خبر ممنوع الکاری خواننده‌ها به دلیل همکاری با آن وبسایت را تکذیب کرد.

پیش از صحبت‌های معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لیستی حاوی اسامی خوانندگانی که ممنوع الکار شده‌اند در فضای مجازی دست به دست شده بود. در این لیست نام «رضا صادقی» هم به چشم می‌خورد. خواننده‌ای که از انتشار این اخبار و تکذیب‌شان دل خوشی ندارد و به تازگی واکنش تندی نسبت به حواشی چند روز اخیر نشان داده است.

خواننده آلبوم «وایسا دنیا» فایل صوتی تند و تیزی را در کانال شخصی تلگرام خود منتشر کرد و به نوعی یک درد و دل خطاب به هوادارانش بود. رضا صادقی در بخش‌هایی از این فایل صوتی می‌گوید:«همیشه در مقابل اکثر اتفاقات سکوت کردم و همیشه گفتم آخرین سنگر سکوت است. اما راستش را بخواهید یک مقدار به من برخورده است. دروغ چرا؟ نمی‌دانم چرا عده‌ای فکر می‌کنند می‌توانند با کیانت بازی کنند. یک روز خیلی ساده بیانیه می‌دهند که فلانی و فلانی به دلایل خیلی خنده‌دار ممنوع الفعالیت و ممنوع الکار هستند و روز بعد در عین آرامش می‌گویند که تکذیب می‌کنیم و اصلا چنین چیزی نبوده است. من اصلا از این قصه‌ها نه خوشحال می‌شوم و نه ناراحت. بلکه پیر می‌شوم.
دیباچه - رضا صادقی
به خودم می‌گویم پس از بیست سال کار کردن، بعد از این همه عمر جان گذاشتن برای روح مردمم که دوستشان دارم، ببین چه دارد نصیبم می‌شود؟ از ماست که بر ماست. همیشه سرمان پایین بوده و ساکت ماندیم. الان هم نمی‌توانیم کاری کنیم. نه اینکه کسی فکر کند با این حرف‌ها می‌توانم کاری کنم. فقط دلم پر است. فقط احساس می‌کنم به من برخورده و توهین شده است. اگر یک عده واقعا خبر دروغ پخش می‌کنند، چرا جلوی آنها را نمی‌گیرند؟ و اگر راست است چرا اینگونه است؟ از همه بدتر این قصه است که دور از جان دوستانم، ما فقط باید دچار یک بیماری صعب العلاج بشویم تا مجوزهای آنچنانی داشته باشیم. فقط باید دچار یک سری اتفاقات عجیب و غریب زندگی بشویم تا نگاه مهربانی به ما بشود. نخواستیم به خدا... چگونه در روزهای افتتاحیه‌ها و روزهای خوب، ما هستیم.

در روزهای بد ما کی کجاست؟ دلمان به همین مردم و شما خوش است. خواستم بدانید که من از شنیدن آن خبر اصلا تعجب نکردم و از تکذیب این خبر هم خوشحال نیستم. به دلیل اینکه دیگر فرقی نمی‌کند. وقتی پس از یک عمر کارکردن، اینگونه صبح تا شبت بهم می‌ریزد و آشوب می‌شوی، وای به حال روزهای آینده. برای روزهای پیری‌ام دید خوبی ندارم ولی از ماست که بر ماست و هیچی نگویم بهتر است.»
برچسب ها: رضا صادقی ، دیباچه ، شایعه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲