جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۲۱۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ : ۱۶ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
دیباچه: مهمان نهمین آپاراتچی مهران غفوریان بود که از فعالیت های اخیر خود گفت تا حاشیه ها و اتفاقاتی که از عکس جشن حافظ رخ داد و تولیدات تلویزیون و نامناسب بودن برنامه های شبکه های ماهواره ای.



به گزارش دیباچه ، یک آپاراتچی دیپر بر روی سایت آپارات قرار گرفت و اینبار تیم تولید و دست اندرکاران این برنامه سراغ مهران غفوریان رفته اند تا چهره ای دیگر از این هنرمند را در قالب گفت و گو و تصویر به مخاطبان نشان دهند و صحبت هایی از این هنرمند در خصوص کار بر روی «زیر آسمان شهر» جدید می شنویم تا ...

دیباچه-مهران غفوریان


وی در ابتدا درباره اینکه این پروژه در چه مرحله ای قرار دارد و ویژگی های آن گفت: در حال طراحی سریال «زیر آسمان شهر» هستیم که مشاور پروژه رضا عطاران است و بودن رضا و مهران مهام  و آمدن حاج آقا پورمحمدی به شبکه 3 باعث شد که من دوست داشته باشم و جرئت این را پیدا کنم که دوباره «زیر آسمان شهر» را کار کنم ولی در حال حاضر تیم اصلی نویسندگان مان کامل نشده و در حال آماده کردن طرح برنامه هستیم که به شبکه ارائه کنیم. وی از ایجاد تغییراتی در قسمت جدید این مجموعه خبر داد و تصریح کرد: ساختمان قبلی را کوبیدند و ساختند و رفت و دیگر اصلا آن لوکیشن وجود ندارد ولی ما همون آدما هستیم یعنی بهروز خالی بند همان شخصیت، خشایار همان آدم و فولاد...غلام شیشلولبند را در کنارمان نداریم ولی یادش را می کنیم، خداروشکر خانم رنجبر سلامت هستند و به نوعی در داستان بهروز سراغ خانم ملکه رنجبر می رود و سراغ دیگران را می گیرد و ایشان تعریف می کنند بقیه کجا هستند و چه می کنند و ...

300 قسمت من برای تلویزیون «زیر آسمان شهر» ساختم و فکر می کردم رکورد دارم و دیروز متوجه شدم رامبد 400 قسمت «خندوانه» ساخته... خیلی «خندوانه» را دوست دارم چون خود رامبد به آن واقعا اعتقاد دارد و وقتی که می سازد خودش از ته قلب شاد است نه اینکه بخواهد ادای شادی دربیاورد. در تلویزیون خیلی از مجری ها ادای شادی در می آورند و شادی کلک سینمایی اصلا قشنگ نیست.

 

مهران غفوریان در بخش دیگری از سخنان خود به توضیح درباره دلیل ادامه پیدا نکردن همکاری اش با مهران مدیری در مجموعه «در حاشیه» پرداخت و گفت: اختلافی بین من و مهران مدیری در طول مجموعه رخ نداد، کار «در حاشیه» مقداری طولانی شده بود و به قرارداد بعدی ام رسیده بود، قرارداد فیلم «ناردون» که همین روزها اکران می شود و من مجبور شدم بگویم برایم خداحافظی بنویسید که بروم.

 

وی به تجربه کاری خود با عبدالرضا کاهانی اشاره کرد و درباره این فیلم عنوان کرد: یکی از دغدغه های بزرگم این است که فیلم آقای کاهانی مشکل اکران پیدا نکند چراکه یک فیلم به این خوبی با کارگردان عزیز و دوست داشتنی چون عبدالرضا کاهانی کار کردیم و برایم تجربه بازیگری جدیدی بود و می گفتند خوب از آب درآمده و منتظرم با هیئت جدیدی که آمده و کارها را بازبینی می کند هیچ فیلمی مشکل پخش پیدا نکند. «غیر قابل اصلاح» اصلا حرف جالبی نیست که در مورد این کار گفته شد... انشاالله با دیده قشنگ تری فیلم را نگاه بکنند و این فیلم اکران شود.

 

در بخش دیگر این گفت و گو این بازیگر با اظهار گله گی از عکاسی که عکس همسر او را انتشار داده بود و توضیح در مورد عکسی که در پاسخ به حرف و حدیث ها از خود منتشر کرد، گفت: معنی اون عکس که من روی فرد کناری که یکی از دوستانم به نام میثم بود پتو انداختم این بود که من باید نفر بغل دستیمو حذف بکنم تا هیچ حرف و حدیثی نباشد خیلی از همسرم بابت آن عکس ها معذرت خواهی می کنم، من و خانمم مخالف عکس گرفتن و انتشار پیدا کردن آن هستیم و اصلا دوست ندارد و حتی همسرم گفت من نمی خواهم روی فرش قرمز راه

بروم چون عکس می گیرند و خدا بگم اون عکاس را چه کند که حداقل اگر عکس می گیرد باید محرم باشد و عکسی را انتشار دهد که هم درست تر است و هم به موازین ما می خورد. یک عکاسی که هزار عکس می گیرد باید آن چیزی را اتتشار دهد که عده ای از آن سواستفاده نکنند.

 

وی نظر خود را درباره تلویزیون چنین عنوان کرد: تلویزیون را خیلی دوست دارم به عنوان جایی که در آن مهران غفوریان شدم و دوسش دارم چون تا اونور مرز همه می توانند آن سه کانال را ببینند. ما تلویزیون بی اخلاق نداریم و اصلا بی ادبی در آن ندیدیم و نمی بینیم چون ریشه تلویزیون ما خانوادگی ست و تنها یک گله گی دارم که جدیدا در بعضی از شبکه ها وسیله مصرف فلان مواد را نشان می دهند و این خوب نیست حتی با این هدف که مردم مطلع شوند، ما خیلی خانواده های خوب داریم که نمی دانند مواد چیست و حالا تلویزیون آن را نشان می دهد.

 

صحبت در مورد شبکه GEM، برنامه های ماهواره، باید و نباید های تولیدات تلویزیونی، اینستاگرام و صفحات مجازی دیگر گفته های مهران غفوریان در آپاراتچی نهم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲