يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳  |  Sunday, 22 September 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۱۷۹۶
تاریخ انتشار : ۰۱ : ۱۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
دیباچه:

داداستان مشهد گفت: دادگستری استان خراسان رضوی تصمیم گرفت برای پیشگیری از آسیب‌های موجود، فعلا کنسرت‌ها اجرا نشوند تا زمانیکه در شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی موضوع مطرح و چارچوبی برای برگزاری کنسرت مشخص شود.

به گزارش دیباچه به نقل از فارس از دادستانی کل کشور، غلامعلی صادقی در واکنش به اخبار منتشر شده در رابطه با لغو کنسرت یکی از خوانندگان در سبزوار اظهار کرد: مشکلاتی که در محتوا و اجرای کنسرت‌ها و همچنین نحوه حضور شرکت‌کنندگان وجود داشت که سوابق آن نیز موجود است، باعث شد  که از ناحیه اقشار مختلف مردم، حوزه علمیه و علما گلایه‌های مختلفی در مورد اجرای کنسرت‌ها در پایتخت معنوی کشور به دادستانی اعلام شود.

دیباچه-غلامعلی صادقی


وی ادامه داد: بررسی‌های دادستانی نیز نشان داد که این گلایه‌ها قابل تایید است و تاکنون اتفاقات اخلاقی ناگواری در حین اجرا یا بعد از اجرای کنسرت‌ها متاسفانه رخ داده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی تصریح کرد: پس از اعلام این گلایه‌ها از سوی اقشار مختلف و همچنین بررسی‌های صورت گرفته، دادگستری استان خراسان رضوی تصمیم بر این گرفت تا برای پیشگیری از آسیب‌های موجود، فعلا کنسرت‌ها اجرا نشوند تا زمانیکه در شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی موضوع مطرح و چارچوبی برای برگزاری کنسرت مشخص شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر منتظر تشکیل شورای فرهنگ عمومی برای بررسی این موضوع هستیم، گفت: هر تصمیمی که شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی گرفت، علی القاعده اجرا خواهد شد ولی تا قبل از آن به خاطر اجراهای توام با مشکلات اخلاقی بنا بر این است که کنسرتی اجرا نشود.

صادقی در رابطه با گلایه‌هایی که از ناحیه مردم در رابطه با لغو کنسرت‌ها مطرح می‌شود، یادآور شد: موضوع عدم برگزاری کنسرت‌ تا تصمیم گیری در شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی، به دستگاه‌های مربوطه از جمله اداره کل ارشاد و ادارات ارشاد شهرستان‌ها اعلام و اطلاع رسانی شده است تا از صدور مجوز یا فروش بلیت و یا اعلام این مراسم خودداری کنند؛ اما متاسفانه برخی دستگاه‌ها به هر دلیلی که خودشان می‌دانند ممنوعیت در اجرای کنسرت‌ها را رعایت نمی‌کنند و با فروش بلیت و اخذ پول از مردم توقعی را برای آن‌ها ایجاد می‌کنند و خود این دستگاه‌ها باید پاسخگوی گلایه‌های مردم باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
کارگردان فیلم کوتاه «سایه گربه» در گفتگو با دیباچه مطرح کرد:

سینما یک کار هنری بسیار پرهزینه و زمان بر است!

۰۹:۰۲  -  ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
"بابک خواجه پاشا" کارگردان فیلم " در آغوش درخت" در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

اصلاح ذائقه فرهنگی هنری، همت و حمیت آموزش و پرورش را می‌طلبد/ با محدود کردن آثار کمدی، نمی‌توان به مخاطب دیکته کرد تا ژانر‌های دیگر را ببینند!

۰۹:۰۵  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با "جواد قارایی "کارگردان و تهیه کننده موفق مجموعه" ایرانگرد"

صدا و سیما و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از تولید " ایرانگرد کوچک " حمایت نکردند / آقای مدیرعامل، به یکباره حتی جواب زنگ‌هایم را نداد!

۱۶:۳۰  -  ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
مدیرکل دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری بنیاد شهید در گفتگو با دیباچه:

نمایشگاه تصویرسازی شهدای مدافع حرم تا پایان هفته دفاع مقدس در ایستگاه‌های مترو تهران برگزار می‌شود/ استقبال بی‌نظیر مردم از برگزاری نمایشگاه

۰۹:۰۳  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
سینا حجازی خواننده مطرح کشورمان خبر داد

صدرالدین حجازی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از میان ما رفت

۱۸:۲۶  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
آیا صدا و سیما می‌تواند جای خالی عطاران و مدیری را پر کند؟

شیرین کاری جدید اکبر عبدی، کمدین همه فن حریف در سریال جدید منوچهر هادی + عکس

۱۵:۱۴  -  ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
پرطرفدار ترین ها