جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۷۵۲۳
تاریخ انتشار : ۰۸ : ۱۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۵
دیباچه: بازیگر مطرح سینما و تلویزیون از تجربه بازی در فیلم جدید اسعدیان تا اهمیت دریافت جایزه در دنیای بازیگری اش سخن گفت.

به گزارش دیباچه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی زمانی بازیگر سینما و تلویزیون ، در خصوص تجربه بازی در فیلم «یک روز بخصوص» گفت: همکاری با اسعدیان در این فیلم خوب بود و یکی از بهترین تجربه های دوران کاری من به حساب می‌آید.

بازیگر «شهرزاد» در مورد استقبال مخاطب از فیلم اسعدیان عنوان کرد: تجربه به من ثابت کرده که نمی توان میزان استقبال از یک فیلم را پبش بینی کرد.

دیباچه-مصطفی زمانی


زمانی در پاسخ به این سوال که اگر فیلم «یک روز بخصوص» در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند صاحب دریافت سیمرغ خواهید شد، اظهار داشت: دریافت جایزه دیگر برای من مهم نیست؛ یعنی در ابتدا که یک بازیگر به دنیای فیلم و سینما ورود پیدا می کند بردن جایزه مهم است اما در آینده متوجه می شوید فقط مراسمی است که نباید روی کار شما تاثیر بگذارد و ذهن هنرمند را به سمت خود بکشد.

گفتنی است؛ اسعدیان «یک روز بخصوص» را پس از چهار سال دوری از سینما سال گذشته کلید زد. این فیلم اثری متفاوت از دیگر ساخته های این کارگردان است.

در خلاصه داستان «یک روز بخصوص» که فیلمی در ژانر اجتماعی است، آمده:حامد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار داده است.

در این فیلم مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی،پریناز ایزد یار، محسن کیایی، شیرین آقا کاشی، شیرین یزدان بخش با معرفی افسانه کمالی، مجتبی پیرزاده، بازیگر خردسال:ایلیا نصر الهی حضور دارند.

پس از تجربه موفق مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار در مجموعه نمایش خانگی «شهرزاد» این دوبازیگر بار دیگر در فیلم «یک روز بخصوص» با یکدیگر همبازی شدند.

همچنین فرهاد اصلانی پس از هشت سال بار دیگر در این فیلم جلوی دوربین اسعدیان رفت. این بازیگر سینما پیش از این در مجموعه موفق «راه بی پایان» با این کارگردان همکاری داشته است.

محسن کیایی بازیگر فیلم های «بارکد»، «عصر یخبندان» و ... نیز در این اثر بازی متفاوتی ارائه کرده است. در «یک روز بخصوص» بازیگران جدیدی هم به سینما معرفی شده اند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان:همایون اسعدیان، نویسندگان: همایون اسعدیان و مجید قیصری، مجری طرح: مازیار میری، مدیر فیلمبرداری:علی قاضی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: مریم هژیروند، طراح چهرپردازی: مهردادمیرکیانی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، صدابرداران: ساسان نخعی، محمود کاشانی، مدیر تولید:مجید کریمی، منشی صحنه: ندا قائدی، دستیار اول فیلمبردار:آرش رمضانی، عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، مدیر تدارکات.سید رسول سید حاتمی.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲