پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۴۴۷۳
تاریخ انتشار : ۴۵ : ۱۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۵
دیباچه: فیلم‌ سینمایی «دیوانه از قفس پرید» برنده 5 جایزه اسکار و فیلم‌ سینمایی «تصرف پلهام یک، دو، سه» با بازی هنرمندان سرشناس سینمای جهان در شب‌های اکران کافه گالری «آس» تهران روی پرده می‌روند.



به گزارش دیباچه منصور جهانی مدیر روابط عمومی گالری «آس» اعلام کرد: ساعت 21:30 امشب ‌شنبه 12 تیر ماه جاری فیلم سینمایی «دیوانه از قفس پرید» به کارگردانی «میلوش فورمن» ، به نویسندگی «لورنس هاوبن» و «بو گَلدمنو» براساس رمانی به همین نام نوشته «کن کیسی» و با هنرنمایی «جک نیکلسون»، «لوئیز فلچر»، «ویل سمسون» و «براد دوریف» به مدت 133 دقیقه، محصول سال 1975 آمریکا در تراس و فضای باز کافه گالری «آس» تهران روی پرده خواهد رفت.

دیباچه-دیوانه

وی افزود: این فیلم 5 جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد برای «جک نیکلسون»، بهترین بازیگر نقش اول زن برای «لوئیز فلچر» و بهترین فیلمنامه اقتباسی به طور مشترک برای «لورنس هاوبن» و «بو گَلدمن» در چهل و هشتمین دوره مراسم جوایز سینمایی آکادمی اسکار در سال 1975 را از آن خود کرده است.

به گفته جهانی همچنین ساعت 21:30 یکشنبه 13 تیر ماه جاری فیلم سینمایی «تصرف پلهام یک، دو، سه»  123 به کارگردانی «تونی اسکات» ، به نویسندگی «برایان هلگلاند»  براساس رمانی به همین نام نوشته «مارتون فیدگون» و با بازی «دنزل واشنگتن»، «جان تراولتا»، «جان تورتورو»، «جیمز گاندولفینی»، «لوئیس گازمن»، «مایکل ریسپولی»، «جان بنجامین هیکی»، «جیسون باتلر هارنر»، «آنجوان الیس» و  «برایان هالی» به مدت 106 دقیقه، محصول سال 1977 آمریکا در قالب نمايشگاه پوسترهاي اورجينال سينماي جهان، در کافه گالری «آس» با دوبله‌ خاطره انگیز و با کیفیت عالی برای علاقمندان به هنر سینما به نمایش درمی‌آیند.

سری دوم از پوسترهاي اورجينال سينماي جهان از سال‌های ١٩٤٠ تا ١٩٧٠ شامل 31 پوستر اورجينال در گالری «آس» در معرض دید عموم قرار گرفته است و هر شب نیز یک فیلم از این مجموعه به نمایش درمی‌آید.

علاقمندان می‌توانند همه روزه و بصورت رایگان از ساعت ۱۰ قبل از ظهر الی ۲۳ از نمايشگاه پوسترهاي سينماي جهان در گالری «آس» تهران بازدید کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار