پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 02 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۴۰۰۵
تاریخ انتشار : ۳۲ : ۱۱ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
دیباچه: غفوریان، صدیق و لرنژاد به عنوان نخستین گروه از سری اول مجموعه مذکور در بیروت لبنان به رقابت پرداختند که ضبط تصاویر آن اخیرا به پایان رسید و مراحل تدوین و صداگذاری در تهران انجام می شود.



به گزارش دیباچه به نقل از نسیم آنلاین، با پایان تصویربرداری مجموعه «با من خوش میگذره!» در لبنان، گروه تولید به ایران بازگشتند. امیرحسین صدیق، خواننده پاپ حسام لرنژاد و مهران غفوریان در مجموعه «با من خوش میگذره!» به رقابت پرداخته اند.

این سه هنرمند در سفری ماجراجویانه، توریستی و سرشار از شوخی، هیجان و آگاهی در لبنان رقابت کردند. در جریان این سفر، در هر قسمت هم بینندگان از رقابت آنان لذت می برند و هم با ظرفیت های گردشگری و دیدنی های بکر و چشم نواز کشورهای مختلف جهان آشنا می شوند.

ضمن اینکه طی این سفر تلاش می شود گوشه ای از فرهنگ و هنر تعدادی از کشورهای زیبای دنیا نیز در راستای معرفی مفاهیم انسانی همچون مهمان نوازی،دوستی و ... به تصویر کشیده شود. این سفرها در قسمتهای آینده تا شهرهای زیبای ایران نیز امتداد می یابند.

غفوریان، صدیق و لرنژاد به عنوان نخستین گروه از سری اول مجموعه مذکور در بیروت لبنان به رقابت پرداختند که ضبط تصاویر آن اخیرا به پایان رسید و مراحل تدوین و صداگذاری در تهران انجام می شود.

بازیگران شناخته شده لبنانی از جمله "مجدی مشموشی"، "نعمی بدوی" و "ماریتا رز معلوف" نیز در کنار هنرمندان ایرانی در این سری حضور دارند.

دیباچه-با من خوش میگذره


قرار است پس از ماه رمضان این مجموعه در شبکه نمایش خانگی به صورت هفتگی توزیع شود.

کره جنوبی، روسیه و مالزی سه کشوری هستند که سری بعدی مجموعه در یکی از آنها جلوی دوربین خواهد رفت که بزودی یکی از این سه مقصد قطعی خواهد شد. هنرمندان حاضر در سری دوم مجموعه نیز بزودی انتخاب و معرفی خواهند شد.

هر برنامه شامل سه قسمت است و در هر بخش سه شرکت کننده حضور دارند. در هر قسمت یک نفر از سه شرکت کننده به عنوان میزبان و راهنمای گردشگری گروه شرکت کننده، تلاش می کند هنرمندانه برای یک روز مفرح و شاد برای گروه برنامه ریزی کرده و جزییات آن را اجرا کند.

هر لیدر به قید قرعه یک مشاور از محل در اختیار خواهد داشت. لیدر یک روز کامل از صبح تا شب فرصت دارد و هزینه تخصیص یافته برای یک روزچهار صد دلار است. لیدربا این بودجه باید مقصدهای گردشگری برای معرفی شهر یا کشورمیزبان را تعیین کند و نیز پذیرایی مناسب را انجام دهد. او همچنین باید نحوه حمل و نقل یا نوع وسیله نقلیه را انتخاب و برنامه های مورد نظر را به بهترین نحو اجرا کند؛ به گونه ای که بتواند رضایت سایر اعضای گروه را در گذراندن یک روزمفرح، شاد و توام با اطلاعات معرفی شهر یا کشور میزبان جلب کند.

در پایان روز اعضای گروه از جمله خود لیدر به او نمره می دهند. لیدر می تواند تا سه بار از راهنمایی مشاوراستفاده کند و به ازای گرفتن مشاوره بیش از سه نوبت، میزانی از امتیاز خود را از دست می دهد. دو مهمان در هر برنامه به ازای هر یک از ملاک ها 10 امتیاز وجمعا 40 امتیاز به لیدر می دهند. در ضمن لیدر هم می تواند 20 امتیاز به خود بدهد.

این مجموعه با حمایت مرکز بین المللی توسعه خواهر شهرهای ایران ساخته می شود و با پایان تولید از شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. ضمنا کپی رایت این مجموعه به ثبت بین المللی رسیده است و مشابه هیچ مجموعه یا برنامه ای نیست.

عوامل مجموعه با من خوش میگذره! از این قرارند: تهیه کننده و کارگردان: مرتضی آتش زمزم، مشاور پروژه: رضا شاکری، مدیر تولید: مجتبی آتش زمزم، مدیرتصویربرداری: مرتضی خان محمد، تصویربردار هوایی: مسعود اردلانی، صدابردار: حسین قورچیان، تدوین: کاووس آقایی، مدیر تولید: لبنان مجدی مشموشی، هماهنگی تولید لبنان: کاظم عزیزی، دستیار تهیه کننده: ابوالفضل آتش زمزم، گرافیست: مهدی وجدانی، عکاس: محمد حسین و جدانی و مشاور رسانه ای: هادی داداشی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار