جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۱۰۰۶
تاریخ انتشار : ۱۵ : ۰۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
دیباچه: تهیه‌کننده سریال ماه رمضانی «برادر» ابراز امیدواری کرد: رییس صداوسیما بتواند به واسطه تعامل بیشتر با دولت اتفاقات خوبی را برای رسانه ملی رقم بزند و بتواند از لحاظ مالی بودجه‌ی خوبی بگیرد تا تعداد تولیدات سیما بالا برود.



به گزارش دیباچه به نقل از ایسنا، نعمت‌الله چگینی درباره رییس جدید سازمان صداوسیما گفت: آقای علی‌عسکری را دورادور می‌شناسم؛ ایشان یکی از مدیران خوب در دوره آقای ضرغامی بودند که اتفاقات و تغییرات خوبی را در زمینه تجهیز سازمان صداوسیما با ماهواره‌های جدید رقم زدند که باعث کیفیت بهتر کارها شد.

او در همین زمینه عنوان کرد: در حال حاضر تعداد سریال‌های تلویزیونی خیلی کم است؛ امیدوارم تهیه‌کنندگان زیادی با کارهای جدید و ایده‌های نو کار کنند تا مردم ما هم به سمت ماهواره نروند. اصولا مهمترین بخش صداوسیما، تلویزیون است و مهترین بخش سیما هم نمایش و خبر است که باید روی آنها مانور بیشتری داده و سرمایه‌گذاری بیشتر شود و در عین حال مدیران بهتری این قسمت‌ها را اداره کنند که ان‌شاءالله در مدت زمان کوتاهی سازمان صداوسیما کیفیت بهتری به دست بیاورد.

دیباچه-برادر


این تهیه‌کننده در ادامه درباره فشردگی ساخت سریال‌های رمضانی بیان کرد: ساخت سریال‌های رمضانی اغلب دیر آغاز می‌شود با وجود اینکه می‌دانیم هر سال ماه رمضان داریم و باید یکسری کارهای نمایشی برای این ایام داشته باشیم، ولی متاسفانه اتفاقاتی می‌افتد که باعث می‌شود نسبت به ضبط سریال‌ها دیر اقدام کنیم. البته خدا را شکر ما امسال زودتر از همه کارمان را آغاز کردیم که نگرانی بدو بدوهای آخر کار نداشته باشیم و به گروه استرس وارد نکنیم و گروه با خیال راحت کارشان را انجام دهند.

وی گفت: ما سریال «برادر» را اواخر بهمن ماه 94 کلید زدیم و خدا را شکر تا اینجا کارمان را خوب رساندیم تاکنون هم حدود 80 درصد از تصویربرداری به پایان رسیده است. با برنامه‌ریزیهایی که داریم پیش‌بینی‌مان این است که یک هفته پس از ماه مبارک رمضان کار تصویربرداری‌مان به پایان برسد اما تدوین، موسیقی و صداگذاری همزمان تا قست آخر ادامه دارد.

چگینی در پایان در پاسخ به این که آیا پروژه برادر با مشکلات مالی مواجه نشد؟ پاسخ داد: بالاخره در تمام کارها مشکلات مالی وجود دارد. نبض یک کار، مساله مالی است. اگر به لحاظ مالی بودجه خوب تزریق شود پروژه‌ها زودتر تمام می‌شوند زیرا انرژی‌ها بالاتر می‌رود و دوچندان می‌شود و عوامل با جان و دل کار می‌کنند.

سریال «برادر» در ایام رمضان هر روز حدود ساعت 21 و 10 دقیقه از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار