جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۹۹۱
تاریخ انتشار : ۴۵ : ۰۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
ماه چهره خلیلی در گفت و گوی اخیر خود درباره تجربه های مادری اش برای پرواز گفت: توصیف احساس مادر بودن سخت است.ماه-چهره-خلیلی1

ماه‌چهره خلیلی با اشاره به نقش های مورد نظر خود در شرایط فعلی گفت: تا به حال در سریال‌های تاریخی متفاوتی حضور داشته‌ام و در حال حاضر دوست دارم در سریال‌های پلیسی و اجتماعی حضور پیدا کنم.

وی ادامه داد:‌ در فیلم سینمایی «صله ساحر» نقش دختری نابینا را بازی کردم که نوازنده فلوت نیز بود و یکی از نقش‌هایی بود که خودم دوستش داشتم.

بازیگر سریال «کلاه پهلوی» در ادامه افزود:‌ فیلم ویدئویی «هدیه»‌ به کارگردانی امیراحمد انصاری را در شبکه نمایش خانگی دارم که در آن نیز در نقش یک خانم باردار بازی کردم،‌ نکته جالب اینجا بود که در آن زمان که این فیلم را بازی می‌کردم خودم نیز در شرایطی مشابه با نقش قرار داشتم و به نظرم کار خاصی شده است.


خلیلی که به تازگی مادر شده است،درباره حس مادرانگی خود نیز بیان داشت:‌ توصیف مادر بودن خیلی سخت است،‌ اما انگار مثل این است که بعد از مادر شدن، آدم دنیا را به گونه‌ای دیگر می‌بیند. مادر شدن خیلی سخت است، اما یک لبخند کوچک فرزند خستگی را از تن مادر به در می‌کند.


وی ادامه داد:‌ دخترم پرواز پنج ماه دارد و در این مدت با همراهی همسرم توانستم هم از پرواز نگهداری و مراقبت کنیم و هم اینکه هر دویمان به کارهای خارج از منزل برسیم، چراکه دوست ندارم فرزندم را کسی غیر از خودمان بزرگ کند.


این بازیگر که سال گذشته در سریال «گذر از رنج‌ها» به کارگردانی فریدون حسن پور بازی کرده بود،‌ از خاطراتش حین بازی در این سریال که در حال حاضر از شبکه آی فیلم پخش می‌شود،‌ گفت:‌ سال گذشته و درست قبل از حضورم در این سریال ازدواج کردم و تنها خاطره‌ای که یادم هست دوری از همسرم حین ضبط سریال بود که ایشان هم دقیقا همزمان با من مشغول تصویربرداری فیلم استراحت مطلق بودند.

وی ادامه داد:‌ بازپخش این سریال را نیز می‌بینم و خیلی دوست دارم که از یک شبکه جهانی پخش می‌شود و تعداد زیادی از افراد از اقصی نقاط جهان می‌توانند آن را تماشا کنند.

بازیگر سریال «مختارنامه» در پایان با اشاره به پیشنهاد حضور در سریال‌های تلویزیونی نیز بیان داشت: بعد از «گذر از رنج‌ها» پیشنهاد تلویزیونی نداشتم.تا به حال در پنج سریال تاریخی بازی کردم و الان دلم می‌خواهد تا فضای متفاوتی را تجربه کنم و در کارنامه‌ام داشته باشم،‌مثل سریال‌های پلیسی و اجتماعی.

 
برچسب ها: ماه چهره خلیلی ، مادر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳