شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۵۰۰
تاریخ انتشار : ۱۱ : ۱۸ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲

« امین میری »  بازیگر فیلم سینمایی "نپتون" میگوید:  فیلم سینمایی "نپتون" پیرامونِ  انسانیت است در حالیکه متاسفانه می‌بینیم این موضوع در بین افراد آنچنان از اهمیت برخوردار نیست تا حدی که گاهی وقتی توجه به این مقوله در شخصی بروز می یابد به اخراج او از کارش منجر می گردد. او اظهارداشت : در ایفای نقش هایم دوست دارم گریمی متفاوت و غیر قابل تشخیص داشته باشم به گونه ای که گریم بتواند در کنار تلاشم برای بهتر ایفا کردن نقشم ، کمک کند.

امین میری بازیگر فیلم سینمایی" نپتون" در گفتگو با دیباچه گفت: تلاشم  این است که نقش هایی که به من در هر فیلمی و یا سریال سپرده می‌شود، متفاوت بازی کنم به گونه ای که با نقش های قبلی من شباهت نداشته باشد و این مهم است که‌ چقدر از پس نقش خود برایم و آن را با مخاطب به تعامل بگذارم.

بازیگر نمایش خانگی مجموعه " سقوط" در نقش "ابوخالد" در ادامه یاد آور شد: در فیلم "نپتون" گریم خاص و سنگینی نداشتم، کلا دوست داشتم گریمی داشته باشم که شناخته نشوم و این خیلی به متفاوت بازی کردن کمک می‌کند. البته این مقوله فقط گریم یا لباس نیست و یک هنرمند باید در نوع بازی و اجرای نقشش این اتفاق بیفتد و تلاشم بر این بوده که از عهده آن برآمده باشم.

« میری» پیرامون مضمون فیلم "نپتون" که بر اساس انسانیت  شکل گرفته گفت:  انسانیت مقوله ای است که مستحق همه افراد است اما علی رغم این موضوع گاهی در برخی ارتباط ها به آن، بی توجهی می‌شود که اکثر آنها نیز عمدی اتفاق می افتد و این موضوع در همه مشاغل به ویژه سینما، تلویزیون، فضا های اجتماعی و حتی متاسفانه خانواده ها نیز وجود دارد.

بازیگر نقش " زهره مار خان" در مجموعه "گیل دخت" پیرامون انسانیت و اهمیت توجه به آن خاطرنشان کرد: به مرور هر چه جلو می رویم انسانیت کمتر می‌شود و در ارتباط با این مقوله متخصصان، جامعه شناسان و روانشناسان میتوانند بهتر و بیشتر پیرامون آن گفتگو داشته باشند و آن چه که بنده به آن معتقد هستم آن است که به دلیل  شرایط اقتصادی، اجتماعی و زندگی هایی که رو به سختی و فشار های زیاد است، سبب شده تا انسان ها در روابط اجتماعی با یکدیگر چندان به مقوله انسانیت توجه نداشته باشند، به گونه ای که از یکدیگر حق طلب میکنند.
دردناک تر این است که‌ هنر، دارای اعتلای رفتار انسانی است و  وقتی که در فضای هنری رفتار های غیر انسانی دیده می‌شود نوعی بی اعتمادی و تناقض ها شکل میگیرد در صورت اینکه هنر سرشار از خوبی و زیبایی هاست و بدی در آن جایی ندارد.

گفتگو از دینا محمدی

برچسب ها: امین میری
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳