شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۱۴۷
تاریخ انتشار : ۲۲ : ۱۶ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲

به گزارش دیباچه، سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: چهار دستگاه «متروباس» پس از شش سال توقف به چرخه خدمات رسانی اضافه می شوند.

 احسان تقدسی با اشاره به اینکه این اتوبوس ها از سال ۹۶ به دلیل نواقص فنی متعدد متوقف شده بودند و به هر دلیل در میان مدیران آن زمان مدیریت شهری هم انگیزه ای برای راه اندازی آنها نبود، اظهار کرد: اکنون با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان موجود برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان با تأکید مدیر عامل شرکت، بازسازی و اورهال آنها در دستور کار قرار گرفت.

اضافه شدن ۴ دستگاه «متروباس» به چرخه خدمات رسانی تهران

وی افزود: تاکنون دو دستگاه از این اتوبوس ها به صورت آزمایشی در خط ۲ اتوبوس های تندرو حد فاصل پایانه خاوران به پایانه آزادی فعال شدند تا نقاط ضعف آنها برطرف شوند و ان شاءالله تا پایان مهر ماه دو دستگاه دیگر  اتوبوس ها هم به ظرفیت حمل و نقلی شهر تهران افزوده خواهد شد.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه این اتوبوس ها هیبریدی هستند، ادامه داد: اتوبوس‌ های متروباس(سه کابین) ۲۵ متر طول دارند که امکان جابجایی بالغ بر ۲۰۰ مسافر را در خطوط دارند.

تقدسی درباره انتقادات برخی رسانه ها از عملکرد «متروباس ها» گفت: مدعی کار بی عیب و نقص نیستیم ولی در دوره فعلی مدیریت شهری بنا بر کار تخصصی و خدمت شبانه روزی به مردم است.

وی گفت: راه اندازی متروباس ها هنر همکاران بنده در شرکت واحد است و برخی رسانه های منتقد به جای پاسخ دادن درباره اینکه چرا به دنبال راه اندازی این متروباس ها در فاصله سال های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ از برخی ایرادات طبیعی بعد از راه اندازی این ها انتقاد می کنند که اتفاقا انتقادات فنی هم نیست و عوامانه است.

سخنگوی شرکت واحد با بیان اینکه در حوزه شرکت واحد بزرگترین قراردادهای خرید اتوبوس که در تاریخ بلدیه بی سابقه بوده با هدف سهولت تردد مردم عزیزمان با تولیدکنندگان داخلی بسته شده است، گفت: انگیزه بالایی در مجموعه شرکت واحد برای خدمات رسانی به مردم و رفع ایرادات و نواقص وجود دارد و با آغوشی باز پذیرای انتقادات هستیم ولی انصاف باید داد که برخی رسانه ها حاضر به پوشش و انتشار حتی یک خبر خوش از مجموعه مدیریت شهری و مجموعه شرکت واحد نیستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، تقدسی گفت: برنامه ریزی خدمات رسانی به مردم عزیز تهران برای فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها از اوایل تابستان انجام شد و اتفاقات بسیار خوبی هم در حوزه نوسازی و بازسازی اتوبوس ها افتاده که بخشی از آن همچنان در حال تکمیل است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: متروباس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار