يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Sunday, 28 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۰۷۲
تاریخ انتشار : ۴۹ : ۱۷ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

گروه ورزش دیباچه - مجتبی بیگلری: پس از پایان هفته چهارم لیگ بیست و سوم فوتبال برای تیم استقلال، این تیم با سه برد و یک باخت تیم دوم جدول است و نگاه‌ها را به سوی خود یعنی تیم پر حاشیه این فصل پایتخت معطوف کرده است.

«محمد نوری» مدافع و کاپیتان اسبق باشگاه استقلال طی گفت‌وگو با پایگاه خبری دیباچه در ارتباط با شرایط فنی و امتیاز‌گیری این تیم در پایان هفته چهارم اظهار داشت: با توجه به از دست دادن بازیکنان موثر و جذب نشدن نفرات جایگزین مدنظر «جوادنکونام» و بضاعت استقلال می‌توان گفت دست سرمربی بسته است. اما با این حال کسب ۹ امتیاز از ۴ بازی و کیفیت بالای بازی با سپاهان در شرایط میزبانی آن تیم، نشان دهنده کیفیت مناسب فنی جواد نکونام و تیم تحت هدایت او است. با همه این‌ها نمی‌توانیم از بی‌عدالتی و ظلم در حق استقلال مقابل سپاهان چشم پوشی کنیم.

حمایت هوادار مهم‌ترین دارایی نکونام است/ باشگاه باید در تعطیلات مشکلات را رفع کند!

وی افزود: اما با در نظر گرفتن کمبود نفرات، هر اندازه لیگ پیش برود در کوران مسابقات استقلال، دچار مشکلات زیادی از جمله مصدومیت‌ها خواهد شد. در شرایطی که رقبای مستقیم استقلال سقف مالی را رعایت نکرده‌ و دور زده‌اند، این استقلال است که با رعایت چنین قانونی به خود ظلم کرده‌ است.

نوری در رابطه با بازی هفته چهارم مقابل استقلال خوزستان گفت: بسیار بازی خوبی بود، چرا که نشان داد استقلالِ خوزستان اصلا لیگ یکی نبوده و کیفیت فنی بالایی دارد و تیم‌های دیگر را تحت فشار خواهد گذاشت.

وی در رابطه با دربی در هفته پنجم تصریح کرد: این بازی حساسیت دو چندانی دارد‌. البته مشخص نبودن تاریخ برگزاری کمی شرایط را پیچیده‌تر می‌کند اما ان‌شاءالله تا زمان برگزاری مجموعه استقلال به یک آمادگی لازم و کافی چه در بُعد فنی و چه در بُعد مدیریتی و .... برسد.

نوری در ارتباط با این که اگر شرایط مالی و مدیریتی استقلال ایده‌آل نشود چه‌خواهد شد؛ تاکید کرد: این شرایط تا یک جایی جواب خواهد داد، اما اگر به داد این تیم نرسند، مشکلاتِ به مراتب بزرگ‌تری اتفاق خواهد افتاد. البته باشگاه این فرصت را دارد که در تعطیلات پیش رو شرایط را بهبود ببخشد و اختلافات را برطرف کند. در غیر این صورت دود مشکلات به چشم استقلال و هوادارانش خواهد رفت.

وی در ارتباط با جذب بازیکنان جدید نیز گفت: امیدوارم «عَمرو وَرده» بازیکن مصری برای استقلال مفید باشد در این تیم جا افتاده و بتواند تا حدودی از خلع «قائدی و محبی» کم کند. البته این کار زمان‌بر و سخت است‌.

نوری با انتقاد از برخی از منتقدان اظهار داشت:  برخی از دوستان بیش از دشمنان به تیم ما ضربه می‌زنند. دائم مصاحبه می‌کنند و می‌گویند چهار بازیکن از دست دادیم که چیزی نیست. در حالی که قائدی، محبی، سیلوا و غلامی یک تیم کامل و چهار گزینه ثابت مربی در ترکیب فصل پیش بودند که ۷۰ درصد بار تیم بر روی دوش این بازیکنان بود.

وی در پایان با اشاره به این که اخیرا گفت‌وگویی با جواد نکونام داشته است یا خیر؛ گفت: اخیرا با جواد به صورت تلفنی صحبت کردم، حمایت خودم را اعلام کردم و خود آقا جواد هم به پیشکسوتان لطف و محبت دارند. لازم است اشاره کنم که جواد مربی باهوشی است و رزومه بالایی در بازیگری و مربی‌گری دارد و می‌تواند به راحتی این تیم را مدعی کند اگر «به اصطلاح چوب لای چرخ تیم نگذارند». مهم ترین فاکتور و داشته نکونام حمایت و پشتیبانی هوادار است که آرزوی هر مربی‌ در هر تیمی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳