شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۸۶۳
تاریخ انتشار : ۲۹ : ۱۵ - ۱۰ تير ۱۴۰۲

معصومه شمسینی غیاثوند: رویداد ملی مد و رسانه در ۵ محور تیپ‌سازی و طراحی محصول، عکاسی محصول، ساخت تیزر تبلیغاتی، بسته‌بندی و برنامه‌فروش و تولید محتوای مجازی به عنوان پیش رویداد دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر برگزار خواهد شد. این رویداد که به نوعی گردهمایی رسانه و مد بوده و محوریت آن تولیدات در فضای مجازی و با حداقل امکانات است، از ۲۴ تیرماه آغاز می‌شود.

دبیر رویداد ملی مد و رسانه گفت: خلأ تولیدکنندگان و فروشندگان آنلاین پوشاک در ترویج سبک پوشش اسلامی منجر به فعالیت بلاگرهای اینستاگرامی شده است.
 مهسا فرزان، دبیر رویداد ملی مد و رسانه با نام اختصاری «رستا» در رابطه با اهداف این رویداد، به دیباچه می‌گوید: در این رویداد به دنبال این هستیم که به خاستگاه مد نظر در رسانه برسیم. سال‌های گذشته در موضوع رسانه عملکرد ضعیفی داشتیم و نتوانستیم به صورت شایسته عمل کنیم. چشم‌اندازِ ما در برگزاری رستا استانداردسازی و  استفاده از رسانه در صنعت مد است تا در آینده معرفی درست و بین‌المللی از برندها داشته باشیم.
وی افزود:  نگاه به حوزه مد و لباس  در رسانه در کشور  کمرنگ بوده و  به صورت جدی این موضوع دنبال نشده است، در حالی که خودِ مُد، یک رسانه است و در نتیجه نمی‌توان مد را فارغ از رسانه دانست؛  صنعتِ مُد، مباحثِ فرهنگی، تمدنی و آداب و رسوم کشور ما را معرفی می‌کند و علاوه بر این با پوشیدن یک لباس، به مردم کشورهای دیگر اطلاع می‌دهد که این نوع لباس متعلق به کدام مناطق است.
 فرزان در رابطه با موضوع «حجاب استایل» گفت: موضوع مدلینگ در حوزه حجاب با نام «حجاب استایل» شناخته می‌شود و فعالیت مجازی بلاگرهای اینستاگرامی در ترویج سبک پوشش اسلامی به شیوه‌های رایج فضای مجازی، ظهور این پدیده‌های اینستاگرامی ناشی از خلأ فروشندگان و تولید کنندگان آنلاین حوزه پوشاک است. 
دبیر رویداد ملی مد و رسانه در پایان در رابطه با اهداف این رویداد، گفت: این رویداد قرار است به جشنواره مد و لباس فجر ختم شود. هر سال با جمع‌بندی رویدادها آن را در سایر شهرها  برگزار خواهیم کرد و از ظرفیت‌های موجود در استان‌های کشور استفاده خواهد شد.  همچنین در رویداد رستا صاحبان ایده‌های برتر معرفی و جوایزیی به آنها اهدا و صاحبان برندها برای استفاده از ظرفیت آنها معرفی می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار