يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Sunday, 28 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۲۸۸
تاریخ انتشار : ۳۳ : ۱۷ - ۲۱ آذر ۱۴۰۱

به گزارش دیباچه ، در این شماره از خبرهای کوتاه حوزه تلویزیون و رسانه ، ابتدا به سراغ  خبر داغ ممنوع الخروج شدن دلاوری مجری با سابقه صدا و سیما می رویم که « همشهری » امروز خبر داد.  این رسانه نوشت : 

اخبار کوتاه / علت ضبط پاسپورت مجری مشهور تلویزیون چه بود؟

دلاوری، مجری با سابقه صداوسیما که با برنامه‌های صرفاً جهت اطلاع، تهران۲۰ و پایش به شهرت رسید؛ آنطور که در خبرها آمده او صبح امروز ممنوع الخروج و پاسپورتش ضبط شده است . هنوز درباره دلایل این اقدام خبری در دسترس نیست.

رسول نجفیان با «ژرفاخند» به تلویزیون می آید 

شبکه آموزش با طراحی برنامه «ژرفاخند» و دعوت از رسول نجفیان، ابیاتی از ادبیات کلاسیک ایران از شاهنامه فردوسی، مثنوی معنوی،گلستان و بوستان سعدی را انتخاب می‌کند که در این برنامه به صورت آوازی و همخوانی خوانده می شود.

اخبار کوتاه / علت ضبط پاسپورت مجری مشهور تلویزیون چه بود؟

این برنامه که هم اکنون مراحل تولید خود را سپری می کند حدود ۲۵ دقیقه است و قرار است تا یک ماه آینده از آنتن شبکه آموزش پخش شود . در این برنامه ابیاتی از اشعار شعرای ایران آموزش داده می شود و سعی شده مفاهیم آن به صورت عمومی وارد زندگی مردم شود.

کلاهبرداری اینبار بنام رستم سریال « ستایش » !

امروز در خبرها آمد که شخصی خودش را رستم سریال « ستایش » معرفی کرده  و تاکنون چندین نفر را تحت این عنوان، فریب داده و اقدام به کلاهبرداری میلیونی از آنها کرده‌است.

این فرد که از لحاظ چهره و قد و قامت شباهت زیادی به امید علیمردانی بازیگر سریال «ستایش» داشته، به بهانه‌های مختلف کلاهبرداری‌های متعددی انجام داده است.

اخبار کوتاه / علت ضبط پاسپورت مجری مشهور تلویزیون چه بود؟

امید علیمردانی بازیگر و تهیه‌کننده که با شنیدن این خبر بسیار متعجب شده بود، گفت: «واقعاً عنوان مرا جعل کردند و رفته‌اند کلاهبرداری! نمی‌دانم چه بگویم! چطوری مرا جعل کرده‌اند؟ من که دیگر مشخص هستم و همه مرا دیده‌اند.»

اما ماجرا از چه قرار است ؟ 

امیدعلیمردانی می گوید :

در تبریز یک نفر 19 میلیون نقره را گرفته و به صاحبِ مغازه گفته من رستمِ سریال «ستایش» هستم. صاحب آن مغازه مرا در اینستاگرام پیدا کرد و خواست با من صحبت کند.شماره را گرفتم وقتی با او صحبت کردم با نکته عجیبی مواجه شدم. او به من گفت یک نفر خودش را جای شما گذاشته و 19 میلیون نقره از من گرفته است. یکی دیگر با من تماس گرفت و به من گفت شخصی آمده و گوشی از من بگیرد. من پرسیدم شما خودت هستید. من اصلاً تبریز نیامدم.

بهروز افخمی پس از ناکامی در اجرای برنامه « هفت » اینبار با « خانه جلال » می آید!

بهروز افخمی کارگردان سینمای کشورمان ، که در سالهای اخیر با اجرای برنامه سینمایی هفت و حواشی های پیرامونش با انتقاداتی مواجه شده بود ، پس از دوری ای طولانی از اجرا در تلویزیون ، قرار است به زودی با برنامه « خانه جلال »  به شبکه نسیم نقل مکان کند! لوکیشن این برنامه خانه موزه سیمین و جلال بوده و یوسفعلی میرشکاک نیز افخمی را در اجرا همراهی می کند. 

اخبار کوتاه / علت ضبط پاسپورت مجری مشهور تلویزیون چه بود؟

گفته شده ، در هر قسمت مهمانانی از جمله شعرا، طنزپردازان، مجسمه‌ساز، نقاش و ... حضور خواهند داشت و درباره‌ی هنرهای مختلف به گفت‌وگو می‌پردازند و در عین حال از دغدغه‌ها و فلسفه هنر می‌گویند.بخشی از برنامه مهمان‌محور است و بخش دیگر کارشناسی است و به موضوعاتی از جمله شاهنامه‌خوانی و هفت پیکرخوانی پرداخته شده است. بخش جنبی برنامه هم پرداختن به خاطرات خانم سیمین دانشور است.در هر قسمت هم گریزی به زندگی و آثار جلال  آل احمد زده می شود و روایت‌ها و حکایت‌های یک کتاب فروش هم بخشی از این برنامه است که علی رکاب آن را اجرا می کند.

اخبار کوتاه / علت ضبط پاسپورت مجری مشهور تلویزیون چه بود؟

برنامه «خانه جلال» در ۱۰۰ قسمت ۵۴ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی محمد پورصباغیان و حجت حسن زاده، کارگردانی: محمدپورصباغیان تولید شده و اولین قسمت آن همزمان با شب یلدا از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳