جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 03 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۱۸۰
تاریخ انتشار : ۱۳ : ۱۱ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱

«رضا رجبی»، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار دیباچه در ارتباط با مدیرعاملی «علی فتح‌الله‌زاده» و جدایی «مصطفی آجرلو» از استقلال اظهار داشت: این اتفاقات فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد. آقای فتح‌الله زاده را نیز با تمامی عناوین و افتخاراتی که برای استقلال آورده بود کنار گذاشتند. اما بنده این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم. در این شرایط تحویل گرفتن استقلال کار هر کسی نیست. از حالا به بعد همه پیشکسوتان و هواداران و تمام کسانی که به فوتبال و استقلال دل می‌سوزانند باید کمک کنند تا شرایط ایده‌آل شود.

وی ادامه داد: با سوابقی که از ایشان در خاطر داریم اگر حمایت شوند حتما موفق خواهند شد.

این پیشکسوت فوتبال در ارتباط با آقای «ریکاردو ساپینتو» گفت: برخی رفتارها و گفتارهای آقای سرمربی ،غیرحرفه‌ای است. این‌ که در بدو ورود می‌گوید چهار قهرمانی می‌آورم غیرحرفه‌ای است. بعد از رفتن آقای آجرلو نیز در بخش مدیریت دخالت کرده‌ و با استعفاء خواهان بازگشت مدیرعامل سابق شده؛ مربی سرباز باشگاه است و باید از خواسته باشگاه اطاعت کند. (ریکاردو سا پینتو با حضور در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به استعفای خود گفت: حق هر مدیرعاملی است که مربی و همکار خود را انتخاب کند و من نیز با استعفای خود راه را برای انتخاب مدیرعامل جدید باز کردم اما وی با حمایت از من خواستار ادامه همکاری شد).

برخی رفتارها و گفتارهای « ریکاردو ساپینتو » غیرحرفه‌ای است ؛ آقای ساپینتو اگر شوکه شدیم تو هم مثل آجرلو برو / به علی فتح‌الله‌زاده خوش بینم

رجبی تاکید  کرد: این صحبت‌ها فقط به باشگاه لطمه می‌زند. کارمند نمی‌تواند رئیس را عوض کند. حمایت از مدیرعامل قبل خوب است اما در این عکس العمل در چنین شرایطی آب به آسیاب دشمن ریختن بود. «آقای ساپینتو اگر شوکه شدیم تو هم مثل آجرلو برو» چرا که ملتهب کردن جو به ضرر تیم و باشگاه است.

وی در رابطه با شرایط فنی تیم استقلال نیز ادامه داد : وقتی تیم هم امتیاز با رقیب در صدر جدول است نمی‌شود ایراد گرفت. اما هواداران و مربی به‌ خوبی می‌دانند که در بخش حمله تیم مشکل وجود دارد. تعداد زیادی مهاجم داریم که وظایف آن‌ها هنوز مشخص نیست. علاوه بر این تیم هافبک طراحی که بتواند تیم را به سرعت از دفاع به حمله ببرد وجود ندارد. مورد دیگر گل‌های کم و هیجان کم بازی‌های استقلال است که باید برطرف شود.

فوتبالیست اسبق کشورمان در ارتباط با موفقیت ساپینتو در نیمه مربیان اظهار داشت: دست آقای ساپینتو برای تعویض و تغییر در نیمه دوم بسیار باز است و نیمه مربیان را با داشته‌های خود می‌تواند تغییر دهد. باید این‌گونه نیز باشد. برد در نیمه دوم نشان کیفیت است. البته نکته‌ای که به آن توجه نشده این است که در پیش‌ فصل استقلال نسبت‌ به سایر تیم‌ها بدنسازی بهتری داشته‌ است. در تمام نیمه‌های دوم موتور استقلال روشن می‌شود در حالی‌ که تیم‌های دیگر کم می‌آورند.

بازیکن اسبق تیم استقلال در ارتباط با ادامه لیگ نیز تصریح کرد : در لیگ ما همه برای نباختن بازی می‌کنند و این نباختن برای فوتبال ما معضلی شده‌ است. مربیان باید کمی با شهامت‌تر باشند. مثل تیم گل‌گهر که یک روز می‌برد و یک روز می‌بازد، اما فوتبال با هیجانی به نمایش می‌گذرد با ادامه این شرایط به ادامه لیگ امسال آن‌چنان خوش‌بین نیستم.

وی ادامه داد و افزود: ان‌شاءالله مربیان کمی با شهامت تر بازی کنند بازی باید به شکلی باشد که بیننده گیرنده خود را ترک نکنند. در برخی بازی‌ها امسال حین مسابقه چرت زده‌ام. بازی سپاهان_پرسپولیس آن‌ قدر کسل‌کننده بود که فکر می‌کنم توهین به شعور بیننده باشد. ادامه محتاط بازی کردن و ترس از نباختن اصلا به درد لیگ‌مان نمی‌خورد.


گفتگو از: مجتبی بیگلری

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار