دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Monday, 13 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۳۵۹
تاریخ انتشار : ۳۱ : ۱۸ - ۱۳ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیباچه ، در این بخش از خبرهای کوتاه تلویزیون ، به سرعت مروری می کنیم بر رویداد های مهم این حوزه.

صفار هرندی رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما شد 

در جلسه ۵۰۰ شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، با رای اعضای شورا محمدحسین صفار هرندی به عنوان رئیس و محمدجواد لاریجانی به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شدند.

 در جلسه ۵۰۰ روز دوشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ که با حضور نمایندگان قوای سه گانه در محل دبیرخانه شورای نظارت برگزار شد، رئیس و نایب رئیس شورا از سوی اعضا انتخاب شدند.

اخبار کوتاه تلویزیون / از انتخاب صفار هرندی به عنوان رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما تا حضور مجدد محمدرضا علیمردانی در شب‌های مافیا

در این جلسه ضمن معارفه حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدحسین صفار هرندی و محمد مهدی اسماعیلی که اخیرا به احکام روسای قوه قضائیه و مجریه به عنوان نمایندگان جدید این قوا در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب شدند، انتخابات هیات رئیسه شورا با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

در این جلسه محمدحسین صفار هرندی به عنوان رئیس و محمدجواد لاریجانی به عنوان نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب شدند.

محمدجواد لاریجانی و حجت الاسلام محمد مصدق به عنوان نمایندگان قوه قضائیه، محمدحسین صفار هرندی و محمدمهدی اسماعیلی به عنوان نمایندگان قوه مجریه و بیژن نوباوه وطن و سید احسان قاضی زاده هاشمی به عنوان نمایندگان قوه مقننه، اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما را تشکیل می دهند.

قسمت  دوم « بازی مرکب » ساخته نشده، حرف از قسمت سوم آن است!

قسمت اول بازی مرکب توانست مخاطب بسیار زیادی جذب کند و شاید خود مدیران نت‌فلیکس هم باورشان نمیشد که این سریال ، اینچنین بگیرد. البته نقدهای تندی گاه به آن وارد شده اما در مجموع بازی مرکب تاثیرگذاری قابل توجهی در میان جوانان داشته و به همین دلیل بسیاری در انتظار ساخت فصل دوم این سریال هستند. 

چندی پیش اعلام شد که فصل دوم « بازی مرکب » ممکن است ساخته شود ، هرچند خود هوانگ دونگ-هیوک خالق این سریال ، استرس زیادی برای ساخت قسمت دوم آن دارد .او اخیرا در یک مصاحبه با شبکه کی‌بی‌اس کره جنوبی گفته  «  در حال حاضر مشغول مذاکره با نت‌فلیکس هستم تا نه تنها فصل دوم، بلکه فصل سوم را هم بسازم »

 «بازی مرکب» آنطور که  نت‌فلیکس ادعا کرده ، تبدیل به بزرگ‌ترین سریال تاریخ این استریمر شده و در سطح جهان به خانه‌های ۱۴۲ میلیون خانوار رسیده و اولین سریالی شده که از ۱۰۰ میلیون تماشا عبور می‌کند.

اخبار کوتاه تلویزیون / از انتخاب صفار هرندی به عنوان رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما تا حضور مجدد محمدرضا علیمردانی در شب‌های مافیا

این کارگردان در نوامبر گفته بود «  تحت  فشار زیادی برای ساختن فصل دوم بازی مرکب هستم ، چون موفقیت عظیم آن باعث شده همه در انتظار ادامه آن باشند.برای فصل دوم یک خط داستانی اولیه دارم که همه‌اش فعلاً در سرم است و در حال حاضر در مرحله تفکر درباره ایده‌ها هستم. روزی فصل دوم ساخته خواهد شد اما الان نمی‌توانم با جزییات بگویم که چه زمانی خواهد بود.»

حضور مجدد محمدرضا علیمردانی در شب‌های مافیا

بدون شک یکی از دلایل موفقیت  شب‌های مافیا و دیده شدن آن ، اجرای بی نظیر محمدرضا علیمردانی بود. او نه تنها در بازیگری و صداپیشگی بلکه ثابت کرده در اجرا هم حرفی برای گفتن دارد . نمونه بارز آن اجرای گرم و صمیمی برنامه « چهل تیکه » شبکه نسیم است که احترام خاص او به هر هنرمندی که پا به آن برنامه میگذارد باعث شده تا بسیاری این برنامه را دنبال کنند. 

خبر رسیده که سری چهارم «شبهای مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب پس از یک سری غیبت محمدرضا علیمردانی، بار دیگر با گردانندگی او ساخته خواهد شد.

اخبار کوتاه تلویزیون / از انتخاب صفار هرندی به عنوان رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما تا حضور مجدد محمدرضا علیمردانی در شب‌های مافیا

چندی پیش هم ،سری سوم «شبهای مافیا» با گردانندگی کامبیز دیرباز که خود در سری دوم این مجموعه به عنوان شرکت کننده حضور داشت، ساخته شد که البته چندان موفقیت آمیز نبود. 

سری جدید «شبهای مافیا» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب به زودی جلوی دوربین می رود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
رئیس طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با دیباچه :

اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «هویت ملی» و «سبک زندگی ایرانیان» است

۱۶:۵۹  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و توان یابان در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

ورزشکاران جانباز و توان‌یاب، تابستان در مسابقات پارالمپیک پاریس شرکت می‌کنند/ کسب نتایج درخشان از اهداف مهم فدراسیون

۱۵:۲۵  -  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در گفتگو «دیباچه» مطرح کرد؛

تیم‌ملی فوتسال لایق قهرمانی بود/ این تیم پتانسیل موفقیت در جام جهانی را دارد

۱۶:۴۱  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر در گفتگو با دیباچه:

پنجمین دوره جشنواره فیلم کوثر پس از ۱۵ سال برگزار می‌شود/ جشنواره باب گفتمانی برای پاسخگویی به مسائل زنان

۱۳:۱۴  -  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل مهارت دانشگاه تهران در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

نمایشگاه کارِ دانشگاه تهران برگزار می‌شود!

۱۶:۰۷  -  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳