جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۷۲۲۵
تاریخ انتشار : ۴۶ : ۱۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
به گفته سردار سعید منتظرالمهدی، سریال «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی اثری معمایی است و داستانی قهرمان محور دارد.

به گزارش دیباچه، صحنه هایی از سریال «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی سه شنبه ۷ شهریور با حضور سردار سعید منتظرالمهدی در کلانتری منطقه شاپور واقع در خیابان وحدت اسلامی ضبط و تصویربرداری شد.

سردار منتظرالمهدی در حاشیه مراسم بازدید از پشت صحنه این سریال که در ژانر پلیسی و معمایی ساخته می‌شود به خبرنگاران گفت: سریال «نوار زرد» در ژانر پلیسی و معمایی با مضمونی قهرمان محور به تولید می رسد. این سریال در ۲۰ قسمت توسط کریم لک زاده به نگارش درآمده و قرار است از ۱۴ مهرماه در شبکه ۲ سیما پخش شود.

پوریا آذربایجانی: «نوار زرد» کاراکتر سیاه و سفید ندارد

وی با اشاره به همکاری های قبلی محمدرضا شفیعی تهیه کننده این سریال با موسسه ناجی هنر اظهار کرد: این سریال از بازیگران و عوامل قابل قبولی برخوردار است و شفیعی تهیه کننده «نوار زرد» پیش از این چند اثر دیگر را برای ناجا به تولید رسانده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به محتوایی که از طریق سریال «نوار زرد» برای مخاطب به نگارش درآمده است، توضیح داد: سریال «نوار زرد» در یک فضای آرام به رشته تحریر درآمده است و مخاطب از طریق این سریال با مسایل آموزشی، پیشگیری و درمان در حوزه معضلات اجتماعی آشنا می‌شود.

همچنین پوریا آذربایجانی کارگردان سریال درباره «نوار زرد» توضیح داد: این سریال که اولین تجربه تلویزیونی من است کار جذابی برایم شده و خوشبختانه فرمول هایی که باید برای جذابیت و خوش ساخت بودن آثار معمایی رعایت شود در این کار از سوی نویسنده مورد ملاحظه قرار گرفته است.

وی با اشاره به شخصیت هایی که در این سریال به تصویر کشیده شده اند، بیان کرد: سریال «نوار زرد» کاراکتر سیاه و سفید ندارد. نقش اصلی این سریال را امیر آقایی بازی می کند که قرار نیست شخصیتی بدون اشکال و کاملا سفید داشته باشد.

این کارگردان در پایان گفت: در نهایت امیدوارم نتیجه کار مثبت باشد. ما در بخش هایی از فیلمنامه به فراخور موقعیت ها، بازنویسی ها و اصلاحات داشته ایم و نظرم درباره خروجی کار مثبت است.

در صحنه هایی که امروز با حضور سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی و محمدرضا مقیمی رییس پلیس آگاهی تصویربرداری شد امید روحانی، امیر آقایی و محسن بهرامی به عنوان بازیگر حضور داشتند.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳