جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۴۳۰۰
تاریخ انتشار : ۴۵ : ۱۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
به مناسبت آخرین اثر یکی از بزرگان سینمای جهان
رابرت دنیرو به تازگی در نقش بزرگترین کلاهبردار مالی دنیا با گریمی متفاوت ظاهر شده است؛ او در فیلم تلویزیونی «جادوگر دروغها» با میشل فایفر همبازی است. اما این کلاهبردار بزرگ کیست و الان کجاست و چه می کند؟

به گزارش خبرنگار سینمای دیباچه، رابرت دنیرو یکی از کاربلدترین هنرمندان سینمای جهان است که قدرت بازیگری اش به همه آنهایی که پرده نقره ای را می شناسند ثابت شده است.

رابرت دنیرو را نمی توان با دیگر بزرگانی چون مارلون براندو و آل پاچینو مقایسه کرد؛ زیرا او موجودی ویژه است که در نقش هایش حل می شود و هر فیلمش کلاس آموزش برای آنهایی است که بازیگری را به شکل درست و علمی دنبال می کنند.

رابرت دنیرو مجرمی با 150 سال زندان!

نمی توان فیلم «راننده تاکسی» ساخته شاخص مارتین اسکورسیزی را دید و بازی او را در نقش انسانی شهری و عصاینگر فراموش کرد! زیرا او در این فیلم، تنهایی را پیش چشم تماشاچی عیان می کند! یا شخصیت منفور فیلم «دماغه وحشت» بازهم ساخته مارتین اسکورسیزی را چه کسی جز رابرت دنیرو می توانست بازی کند؟

به هر روی، نقش های ماندگار این بازیگر بی بدیل یکی دوتا نیستند، اما می توان از آثاری چون «شکارچی گوزن»، «جکی براون»، «رفقای خوب» و «کازینو» نام برد؛ آثاری ماندگار که نامشان تا همیشه در تاریخ سینما باقی خواهد ماند.


جادوگر دروغها

رابرت دنیرو به تازگی در اثری جدید بازی کرده است؛ او در فیلمی با نام «جادوگر دروغها» ایفاگر نقش بزرگترین کلاهبردار مالی دنیاست؛ برنارد میداف! مردی که طی 15 سال به یکی از میلیاردهای دنیا تبدیل شد!

دنیرو در این فیلم با گریم متفاوتش شباهت عجیبی به برنارد میداف پیدا کرده و چون همیشه از پس نقش برآمده است و بازی اش همچنان دیدنی است.


برنارد میداف کیست؟

برنارد می داف به «فرانکشتاین» وال استریت معروف است!

او در ابتدا نجات غریق بود و در سواحل «لانگ آیلند» روزگار می گذراند تا اینکه با 5000 هزار دلار پس اندازش شرکت سرمایه گذاری پایه ریزی کرد و دیری نگذشت که به یکی از مهمترین شرکت های سرمایه گذاری وال استریت تبدیل شد و توانست جز پنج شرکتی باشد که نقش عمده‌ای در توسعه فعالیت‌های بازار بورس داشتند!

تا اینکه شرکتی هرمی طراحی کرد و با اصل سرمایه مشتریانش شروع به کار کرد به این شکل که سود سهام یکی از مشتریانش را با اصل سرمایه آخرین مشتریانش پرداخت می کرد. این روال تا سال 2008 ادامه داشت تا اینکه تعدادی از مشتریان، تمام سرمایه شان را طلب کردند و اینگونه شد که دست میداف رو شد و مشخص شد که او بیشتر از 60 میلیون دلار از مشتریانش کلاهبرداری کرده است.

برنارد میداف در سال ۲۰۰۹ به ۱۵۰ سال زندان محکوم شد و در زندان فدرال در نزدیکی شهر بوتنر در ایالت کارولینای شمالی دوران محکومیتش را سپری می‌کند.

»جادوگر دروغ ها» فیلمی تلویزیونی است به کارگردانی بری لوینسون که رابرت دنیرو در آن با میشفل فایفر هم بازی است و به اتفاق نقش عجیب ترین زوج دنیا را بازی می کنند.

«جادوگر دروغ ها» فیلمی تلویزیونی است به کارگردانی بری لوینسون که رابرت دنیرو در آن با میشفل فایفر هم بازی است و به اتفاق نقش عجیب ترین زوج دنیا را بازی می کنند.هانک آزاریا و الساندرو نیوولا دیگر بازیگران این محصول شبکه HBO هستند و فیلم‌نامه آن بر اساس کتابی با همین عنوان اثر دیانا هنریکس نوشته شده است.


یادداشت وحید خانه ساز


نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳