دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Monday, 06 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۲۷۵۶
تاریخ انتشار : ۰۹ : ۱۶ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
فرهاد ابتدایی : مسابقه «جدول» محصول شبکه سه سیما از پخش سری جدید این برنامه در سال جدید خبر داد و مجری آن از حس نوستالژیک اثر برای مخاطبان سخن گفت.


فرهاد ابتدایی تهیه کننده مسابقه «جدول» که حدود دو سال است از شبکه سوم سیما به روی آنتن می رود درباره چگونگی انتخاب چنین برنامه ای برای تولید به خبرنگار پایگاه خبری دیباچه گفت: طی این سالها همیشه دلم می خواست چنین مسابقه ای را تهیه کنم و بازخورد مخاطبان را ببینم و بر اساس سلیقه شان برنامه را ارتقاء دهم؛ که خوشبختانه با برنامه تلویزیونی«جدول» توانستم ساخت و تولید چنین مسابقه ای را تجربه کنم.

تهیه کننده مسابقه «جدول» : سال جدید طراحی و گرافیک را به روز می کنیم

ابتدایی افزود: در ابتدا قرار بود این برنامه را در 52 قسمت به روی آنتن ببرم و عکس العمل مخاطبان را بببینم که استقبال آنها باعث شد زمان طولانی تری به برنامه اختصاص پیدا کند و در نهایت آن را در 156 قسمت ساختم و حال نزدیک دوسال است که روی آنتن است.

این تهیه کننده عرصه تلویزیون درباره چگونگی انتخاب مهدی نادریان به عنوان مجری برنامه اش گفت: از آنجایی که مسابقه جدول با هوش و ذکاوت و سواد آدمها سرکار دارد، مهدی نادریان را برای اجرا انتخاب کردم؛ زیرا او را از پیش می شناختم و می دانستم آدمی به روز و اهل مطالعه است و مهمتر اینکه در عین خوش اخلاقی  برای شرکت کنندگان احترام قائل است و برای آنها وقت می گذارد.

فرهاد ابتدایی، درباره ویژگی ها و سختی های تولید برنامه زنده تلویزیونی گفت: با آنکه تولید برنامه زنده جذابیت های خاص خود را دارد اما بسیار سخت است و انرژی بسیاری را از عوامل تولید می گیرد؛ و همه اینها باعث می شود تهیه کننده فشارهای روحی زیادی را تحمل کند و اغراق نیست اگر بگویم تولید برنامه زنده تهیه کننده را پیر می کند.

این تهیه کننده، درباره زمان پخش مسابقه «جدول» در سال جدید گفت: برنامه فعلی «جدول» طبق روال معمول تا پایان سال به روی آنتن می رود و در سال جدید نیز با تغییراتی در طراحی و گرافیک برنامه سری جدید را پخش خواهیم کرد.

فرهاد ابتدایی، درباره دیگر فعالیت های تلویزیونی اش نیز گفت: چند طرح جدید دارم که آنها را برای تأیید به مسئولان مربوطه ارائه داده ام؛ که در میان آنها یکی از همه جدید تر است و کلیت مسابقه ای سینمایی را توضیح می دهد.

 

به نظرم مسابقه جدول از نوع مسابقات کلیشه ای تلویزیونی نیست

مهدی نادریان مجری مسابقه تلویزیونی جدول نیز درباره چگونگی انتخاب این برنامه برای اجرا گفت: اول اینکه به نظرم مسابقه جدول از نوع مسابقات کلیشه ای تلویزیونی نیست و جذابیت های زیادی برای مخاطب دارد و به سواد و دانش او می افزاید؛ و دوم اینکه نوعی حس نوستالژیک در نام و نوع این برنامه وجود دارد که مخاطب را به گذشته های دور می برد و از آنجاییکه شخصأ آدم سنتی و خاطره باز هستم از این برنامه استقبال کردم.

مهدی نادریان در ادامه، درباره ویژگی های برنامه زنده گفت: در برنامه زنده به خصوص برنامه ای در سبک و سیاق «جدول» مجری باید توانایی برقراری ارتباط با انواع مخاطب را داشته باشد و به نوعی مسابقه را به سمت و سویی ببرد که از ریتم نیفتد و هیجان آن تا به آخر حفظ شود؛ به اضافه اینکه در چنین برنامه هایی هوش و ذکاوت مجری از ملزومات یک اجرای خوب است و برای به روز ماندن مطالعه و پژوهش لازم است.

نادریان در پایان گفت: در اجرای برنامه هایم هوای شرکت کننده ها را دارم؛  تا احساس امنیت کنند و بی استرس مسابقه را ادامه دهند و به جایزه برسند؛ که همین برنده شدن شرکت کننده یکی از دغدغه های من است و سعی می کنم با راهنمایی هایم او را به هدف برسانم و در این میان گاه شاید تهیه کننده نیز از رفتارم ناراحت شود اما من همچنان با شرکت کنندگان هستم و آنها را در جهت برنده شدن یاری می کنم.

گفتنی است مسابقه تلویزیونی «جدول»، هر روز رأس ساعت 17:30 به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳